Terug
Gepubliceerd op 07/11/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 04/11/2024 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2024

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2024

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 24/10/2024 tot 30/10/2024 voor een bedrag van € 11.091,29 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2024

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2024

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 24/10/2024 tot 30/10/2024 voor een bedrag van € 0 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2024

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 24/10/2024 tot 30/10/2024 voor een bedrag van € 1.050.731,08 goed en verrekent deze op het budget 2024.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING AGENDA'S INTERCOMMUNALE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de agenda's van de 'buitengewone' algemene vergaderingen goed en verzendt deze ter kennisname naar de OCMW-raad.

    • Personeel

    • WZC

      • DIENST WZC - KWALITEITSHANDBOEK WZC

        Goedgekeurd

        Het VAB gaat akkoord met het kwaliteitshandboek van het woonzorgcentrum en stuurt deze door naar de RMW ter goedkeuring.

      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - OPENBARE WERKEN - BRANDPUNT - VERVANGEN BRANDBLUSSERS

        Goedgekeurd

        De vervanging van de brandblussers in Brandpunt goed te keuren volgens de offerte d.d. 21.06.2024 van de firma Equans voor een bedrag van 4.392,90 € BTW excl.   of 5.315,41 € BTW incl.

        Deze uitgave te verrekenen op Budgetsleutel : AC000140 -- Overig beleid - technische dienst -- TDU -- MJP000187 -- Brandpunt  - gebouw -- 2024/2291000/07/0952/26

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert