De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Uitgaande facturen 2025
Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.
Vastleggingen 2025
Het vast bureau keurt volgende de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025
Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.
Het VAB neemt kennis van de tarieven voor consumpties in de taverne van WZC Den Beuk en verwijst dit punt door naar de RMW.
Het VAB neemt kennis van het voorstel tot de aanpassing van de dagprijs van WZC Den Beuk en verwijst dit punt door naar de RMW.
Het vast bureau keurt de agenda van OCMW-raad van 11 december 2025 goed.
Verdaagd
Het VAB beslist tot het afsluiten van een huurovereenkomst met de VZW Servicedienst Ouderenzorg voor het huur van de taverne.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert