Terug
Gepubliceerd op 07/06/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 30/05/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval dd.24/06/2021 van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval dd.29/06/2021 van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval dd. 05/03/2021van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 19/05/2022 tot 25/05/2022 voor een bedrag van € 6.374,32 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 19/05/2022 tot 25/05/2022 voor een bedrag van € 208.751,84 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 19/05/2022 tot 25/05/2022 voor een bedrag van € 237.227,11 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - JAARREKENING 2021 LOKAAL BESTUUR BOOM - DEEL OCMW

        Goedgekeurd

        De jaarrekening 2021 - deel OCMW - voor goedkeuring te verzenden naar de OCMW raad.

      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - VME BRANDUNT KOSTEN EN VOORSCHOTTEN

        Goedgekeurd

        Kosten en voorschotten voor VME Brandpunt.

    • WZC

      • WZC - ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING KEUKEN DOOR SODEXO

        Goedgekeurd

        Kennisgeving van administratieve ondersteuning door Sodexo in de keuken

      • AANKOOPDIENST - BESTEK "TECHNISCHE ONDERSTEUNING KEUKEN OCMW EN WZC BOOM"

        Goedgekeurd

        Goedkeuring bestek ter publicatie " Technische ondersteuning keuken OCMW - WZC Boom"

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - PREVENTIE VAN PSYCHOSOCIALE RISICO'S OP HET WERK - AANSTELLING VERTROUWENSPERSOON

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de weerhouden kandidatuur voor de rol van (interne) vertrouwenspersoon psychosociale aspecten en van de vervolgstappen.

      • DIENST SECRETARIAAT - CIPAL - GOEDKEURING VAN DE AGENDA EN VASTSTELLING VAN HET MANDAAT VAN DE ALGEMENE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de algemene vergadering van Cipal op 23 juni 2022.

      • DIENST SECRETARIAAT - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - HERSTELLING FIETSEN VOOR FIETSPROJECT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat akkoord met de herstelling van een aantal fietsen (ongeveer 10 in ons bezit + 12 ontvangen via de preventiedienst) door Multiversum ‘tAktief. Deze fietsen dienen om gebruikt te worden tijdens het fietsproject en kunnen daarna uitgeleend of verkocht worden voor een kleine prijs aan mensen in kansarmoede. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert