Terug
Gepubliceerd op 15/02/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 14/02/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 06/02/2022 tot 13/02/2022 voor een bedrag van € 4.009,08 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 06/02/2022 tot 13/02/2022 voor een bedrag van € 52.040,78 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 06/02/2022 tot 13/02/2022 voor een bedrag van € 225.540,42 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN DIRECTEUR WOONZORGCENTRUM EN VASTLEGGING EXAMENDATA

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie en de examendata voor het examen van directeur woonzorgcentrum vast.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN DIENSTHOOFD FACILITAIRE DIENST

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een diensthoofd facilitaire dienst

    • ICT

      • DIENST ICT - HUUR EXTRA PRINTER, SCANNER, KOPIEERMACHINE

        Goedgekeurd

        Uitbreiding huurcontract Xerox met 1 extra printer voor de sociale dienst.

      • DIENST ICT - INTERVENTIE CREDITS MET SHORTCUT-IT

        Goedgekeurd

        Om een snelle interventie mogelijk te maken is het noodzakelijk om bij netwerkproblemen te kunnen rekenen op ondersteuning. Ook een aantal applicaties zijn geprogrammeerd door Shortcut-IT. Met vooraf bestelde credits is het mogelijk om dringende ingrepen te laten uitvoeren.

    • Facility

      • DIENST FACILITY - AANKOOP SCHROB- EN ZUIGMACHINE VOOR WZC

        Verdaagd

        Verdaagd.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert