De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Uitgaande facturen 2022
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 06/02/2022 tot 13/02/2022 voor een bedrag van € 4.009,08 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Vastleggingen 2022
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 06/02/2022 tot 13/02/2022 voor een bedrag van € 52.040,78 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022
Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 06/02/2022 tot 13/02/2022 voor een bedrag van € 225.540,42 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Het vast bureau stelt de selectiecommissie en de examendata voor het examen van directeur woonzorgcentrum vast.
Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een diensthoofd facilitaire dienst
Uitbreiding huurcontract Xerox met 1 extra printer voor de sociale dienst.
Om een snelle interventie mogelijk te maken is het noodzakelijk om bij netwerkproblemen te kunnen rekenen op ondersteuning. Ook een aantal applicaties zijn geprogrammeerd door Shortcut-IT. Met vooraf bestelde credits is het mogelijk om dringende ingrepen te laten uitvoeren.
Verdaagd.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert