Terug
Gepubliceerd op 14/09/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 11/09/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST SECRETARIAAT - INGEKOMEN STUKKEN - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 31/08/2023 tot 06/09/2023 voor een bedrag van € 135.961,38 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 31/08/2023 tot 06/09/2023 voor een bedrag van € 1.225.040,04 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 31/08/2023 tot 06/09/2023 voor een bedrag van € 104.864,70 goed en verrekent deze op het budget 2023.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 21 SEPTEMBER 2023

        Goedgekeurd

        Het vast bureau en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 21 september 2023 goed.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING GEMEENSCHAPPELIJK ARBEIDSREGLEMENT LOKAAL BESTUUR

        Goedgekeurd

        Goedkeuring wijziging gemeenschappelijk arbeidsreglement Lokaal Bestuur Boom.

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING RECHTSPOSITIEREGELING OCMW-PERSONEEL

        Goedgekeurd

        Goedkeuring wijziging rechtspositieregeling ocmw-personeel.

      • DIENST PERSONEEL - GOEDKEURING FUNCTIE- EN COMPETENTIEPROFIEL LOGISTIEK ASSISTENT KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt het functie- en competentieprofiel van logistiek assistent kinderopvang goed.

      • DIENST PERSONEEL - GOEDKEURING FUNCTIE- EN COMPETENTIEPROFIEL HOOFDVERPLEEGKUNDIGE/TEAMVERANTWOORDELIJKE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt het functie- en competentieprofiel van hoofdverpleegkundige/teamverantwoordelijke goed.

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING RECHTSPOSITIEREGELING PERSONEEL WZC EN KDV

        Goedgekeurd

        Goedkeuring wijziging rechtspositieregeling van het personeel van het wzc en het kinderdagverblijf.

      • DIENST PERSONEEL - GOEDKEURING FUNCTIE- EN COMPETENTIEPROFIEL STAFMEDEWERKER ORGANISATIE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt het functie- en competentieprofiel van stafmedewerker organisatie goed.

    • Sociale zaken

      • HUIS VAN HET KIND - AANSTELLING VAN BEGELEIDERS VOOR PROJECT HUISWERKONDERSTEUNING EN HUISWERKKLASSEN

        Goedgekeurd

        Aanstellen van vrijwilligers voor het project 'huiswerkondersteuning aan huis' en huiswerkklassen voor schooljaar 2023-2024.

    • Facility

      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - WOONZORGCENTRUM - VLOERHERSTELLINGEN

        Goedgekeurd

        Kennis te nemen van de offerte met nummer 2023-0313 d.d. 23.08.2023 van de firma,  Group Jansen Decoration, Metaalstraat 9 - 2490 Balen met een bedrag van 3.037,20 € BTW excl. of 3.675,01 € BTW incl. voor het leveren en plaatsen van nieuwe vloerbekleding in K324.

        De kosten te verrekenen op MJP 2023000920 - ARK: 6103010 - BELEIDSDOMEIN: 07 - BELEIDSVELD: 0953 - BELEIDSITEM: 00

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert