Terug
Gepubliceerd op 27/09/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 19/09/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEEL - ONTSLAG VAN EEN LOGISTIEK MEDEWERKER WEGENS MEDISCHE REDENEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het ontslag van betrokkene wegens medische redenen. 

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

      • DIENST PERSONEEL - BEROEPSZIEKTEN - DEFINITIEF VERWERPEN AANVRAAG SCHADELOOSSTELLING BEROEPSZIEKTE

        Goedgekeurd

        Definitief verwerpen schadeloosstelling beroepsziekte.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 08/09/2022 tot 14/09/2022 voor een bedrag van € 59.207,85 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 08/09/2022 tot 14/09/2022 voor een bedrag van € 87.190,39 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 08/09/2022 tot 14/09/2022 voor een bedrag van € 203.916,17 goed en verrekent deze op het budget 2022.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - TOEGANG BELFIUSWEB EN POSEIDONWEB

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verlenen voor toegang Belfiusweb en Poseidonweb 

      • SOCIALE DIENST - AANSTELLING MANDATARIS TOEGANG LOI-REKENING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een personeelslid als mandataris toegang LOI-rekening goed. 

  • B-punt

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST VOOR FACILITY - AANKOOP STRIJKTAFEL

        Goedgekeurd

        Dienst facilty wenst een grote strijktafel aan te kopen voor de strijkerij

      • AANKOOPDIENST-UITBREIDING KDV - GUNNING

        Verdaagd

        Verdaagd.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - IN RECHTE OPTREDEN EN VERTEGENWOORDIGING IN RECHTE - DELEGATIE EN MACHTIGING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de delegatie en machtiging voor het in rechte optreden en vertegenwoordiging in rechte goed. 

      • SOCIALE DIENST - SUBSIDIEAANVRAAG PROJECTOPROEP UITROL LOKAAL E-INCLUSIEBELEID (IEDEREEN DIGITAAL)

        Goedgekeurd

        Het VAB beslist om niet in te dienen bij de Vlaamse overheid i.h.k.v. 'Subsidie voor de uitrol van een lokaal e-inclusiebeleid'

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert