Terug
Gepubliceerd op 16/05/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 13/05/2024 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2024

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2024

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 02/05/2024 tot 07/05/2024 voor een bedrag van € 245.731,05 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2024

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2024

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 02/05/2024 tot 07/05/2024 voor een bedrag van € 20.823,66 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2024

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 02/05/2024 tot 07/05/2024 voor een bedrag van € 1.726.630,00 goed en verrekent deze op het budget 2024.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 23 MEI 2024

        Goedgekeurd

        Het vast bureau en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 23 mei 2024 goed.

      • DIENST SECRETARIAAT - CIPAL - GOEDKEURING VAN DE AGENDA EN VASTSTELLING VAN HET MANDAAT VAN DE ALGEMENE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de algemene vergadering van Cipal op 20 juni 2024.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN 1 FUNCTIE VAN KINDERBEGELEIDER IN DEELTIJDS CONTRACTUEEL VERBAND VIA INTERNE PERSONEELSMOBILITEIT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om 1 deeltijdse contractuele functie van kinderbegeleider (niveau IFIC 200) open te verklaren bij wijze van interne personeelsmobiliteit door zowel functiewijziging als graadverandering. 

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN EEN DEELTIJDSE FUNCTIE VAN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van een deeltijdse functie (4/5de) van administratief medewerker (C1-C3) in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve voor de periode van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING EXAMENJURY VOOR DE FUNCTIE VAN KINDERBEGELEIDER EN VASTSTELLING EXAMENDATUM

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de selectiecommissie voor het examen van kinderbegeleider goed en stelt de examendatum vast.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING EXAMENJURY VOOR DE FUNCTIE VAN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER EN VASTSTELLING EXAMENDATA

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de selectiecommissie voor het examen van administratief medewerker goed en stelt de examendata vast.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN 2 DEELTIJDSE FUNCTIES VAN MEDEWERKER ONDERSTEUNING SOCIALE DIENST EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van 2 deeltijdse functies (HT + 60%) van medewerker ondersteuning sociale dienst (C1-C3) in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve voor de periode van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING EXAMENJURY VOOR DE FUNCTIE VAN MEDEWERKER ONDERSTEUNING SOCIALE DIENST EN VASTSTELLING EXAMENDATA

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de selectiecommissie voor het examen van medewerker ondersteuning sociale dienst goed en stelt de examendata vast.

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING WEKELIJKSE ARBEIDSDUUR VAN EEN KINDERBEGELEIDER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de wijziging van de wekelijkse arbeidsduur van 38u naar 30,4u goed voor de betrokken medewerker.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert