Terug
Gepubliceerd op 05/02/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 03/02/2025 - 14:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2025

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2025

        Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2025

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2025

        Het vast bureau keurt de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2025

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - HUISHOUDELIJK REGLEMENT VOOR HET VAST BUREAU - GOEDKEURING

        Goedgekeurd

        Het huishoudelijk reglement van het vast bureau wordt ter goedkeuring voorgelegd. 

    • Personeel

    • Sociale zaken

      • DIENST SAMENLEVEN - GEZONDHEID - VERLENGING SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VLOTTER MBT INTERGEMEENTELIJKE GEZONDHEIDSPREVENTIEWERKER

        Goedgekeurd

        Vlotter vraagt om het voorstel samenwerkingsovereenkomst tussen Vlotter en de elz-gemeenten te bespreken en opmerkingen door te geven zodat de raad van bestuur van Vlotter in februari tot een definitief ontwerp kan komen. Dit dient nadien in alle gemeenteraden goedgekeurd te worden.

    • WZC

      • AANKOOPDIENST - TOETREDING TOT DE AANKOOPCENTRALE AZO 'AANKOOPCENTRALE VOOR ZORG EN OVERHEID.'

        Goedgekeurd

        Toetreding tot de aankoopcentrale AZO 'Aankoopcentrale voor Zorg en Overheid'.

      • DIENST WZC-GOEDKEURING SAMENWERKINGSOVEREENKOMST

        Goedgekeurd

        Sinds april 2024 is er een samenwerkingsovereenkomst met een zorgkundige die werkt onder het statuut van zelfstandige. Omwille van een aanpassing van haar tarieven, dient er een nieuwe samenwerkingsovereenkomst afgesloten te worden.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert