Terug
Gepubliceerd op 27/11/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 24/11/2025 - 14:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2025

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2025

        Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2025

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2025

        Het vast bureau keurt volgende de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2025

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.

  • B-punt

    • Personeel

    • Financiën

      • FINANCIËLE DIENST - TARIEFREGLEMENT POLYVALENTE ZAAL - 2026-2031 - HERNIEUWING

        Verdaagd

        Verdaagd

      • DIENST FINANCIËN - RETRIBUTIEREGLEMENT VOOR TERUGVORDERING VAN AANMANINGSKOSTEN EN DWANGBEVELEN - 2026-2031 - HERNIEUWING EN WIJZIGING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de OCMW raad voor om het retributiereglement ter recuperatie van de kosten voor het verzenden van aanmaningen en dwangbevelen aan diegenen die de door hun verschuldigde sommen zoals retributies of huurgelden niet betalen voor de vervaldatum hernieuwd te stemmen aanvang nemende op 01/01/2026 en eindigend op 31/12/2031.  

    • WZC

      • DIENST WZC-UITBESTEDEN WASSEN VAN BEROEPSKLEDIJ WZC

        Goedgekeurd

        Omwille van de reorganisatie in de werking van de keuken en facility van het woonzorgcentrum en de operationele druk die dit met zich meebrengt, is het aangewezen dat er een aantal taken van de wasserij van het WZC worden uitbesteed.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert