Terug
Gepubliceerd op 13/07/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 12/07/2021 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

         Het VAB keurt het verslag van de vorige vergadering goed.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval dd. 01.12.2020 van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

      • SOCIALE DIENST - AANSTELLING VRIJWILLIGERS ZOMERSCHOOL

        Goedgekeurd

        Er wordt een zomerschool georganiseerd van 2 tot en met 13 augustus, hiervoor worden een aantal vrijwilligers aangesteld.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 27/06/2021 tot 11/07/2021 voor een bedrag van € 735.246,35 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 27/06/2021 tot 11/07/2021 voor een bedrag van € 1.353.122,08 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 27/06/2021 tot 11/07/2021 voor een bedrag van € 1.353.122,08 goed en verrekent deze op het budget 2021.

    • WZC

      • DIENST WZC - VIA6 DEELAKKOORD KWALITEIT EN JOBS IN DE OUDERENZORG

        Goedgekeurd

        Het VAB neemt kennis van de stand van zaken implementatie VIA6-akkoord in het WZC Den Beuk.

      • DIENST WZC - WERKING CENTRUM VOOR KORTVERBLIJF

        Goedgekeurd

        De werking van het centrum voor kortverblijf van het WZC Den Beuk wordt geheroriënteerd naar de afdelingen van het wzc.

      • DIENST WZC - SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VLOTTER

        Goedgekeurd

        Het afsluiten van een samenwerkingsovereenkomst tussen het WZC Den Beuk en het opleidingscentrum van Vlotter.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AANSTELLEN SYNDICUS VME BRANDPUNT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau draagt Cobelpro voor als syndicus voor de VME Brandpunt. 

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN VERPLEEGKUNDIGE IN STATUTAIR VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een verpleegkundige in statutair verband

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN POETSBEAMBTE IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een poetsbeambte in contractueel verband

    • ICT

      • ICT - TOEGANGSCONTROLE

        Goedgekeurd

         iPro engineering,  de opdracht te geven de toegangscontrole in Brandpunt aan te passen volgens offerte voor een bedrag van 13.004,35 euro incl. btw (budget investeringen ICT).

        Te onderzoeken of de toegangscontrole kan uitgebreid worden naar het gemeentehuis.

        Dit punt opnieuw voor te leggen in een volgend college

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert