Terug
Gepubliceerd op 27/06/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 19/06/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST KWALITEIT- EN REGELGEVING - KLACHTENCOORDINATOR - RAPPORTAGE EN VERBETERVOORSTELLEN OVER KLACHTEN

        Verdaagd

        Verdaagd.

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 08/06/2023 tot 14/06/2023 voor een bedrag van € -3.093,07 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 08/06/2023 tot 14/06/2023 voor een bedrag van € 83.010,16 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 08/06/2023 tot 14/06/2023 voor een bedrag van € 619.200,62 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN – LOKAAL BESTUUR - AANPASSING MEERJARENPLAN 2020-2025 -VASTSTELLEN KREDIET 2023 – OPMERKINGEN TOEZICHT

        Goedgekeurd

        Goedkeuring van het aangepast schema M3 van het beleidsdocument aanpassing meerjarenplan 2020-2025 - vaststellen krediet 2023 van het Lokaal Bestuur.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 29 JUNI 2023

        Goedgekeurd

        Het vast bureau en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 29 juni 2023 goed.

      • ALGEMEEN BESTUUR - KENNISNAME JAARVERSLAG ORGANISATIEBEHEERSING 2022

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het jaarverslag organisatiebeheersing en beslist om dit door te verwijzen naar de OCMW-raad van 29 juni. 

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN TWEE FUNCTIES VAN MAATSCHAPPELIJK ASSISTENT - WOONASSISTENT (1 IN VOLTIJDS EN 1 IN HALFTIJDS) CONTRACTUEEL VERBAND VIA INTERNE PERSONEELSMOBILITEIT EN EXTERNE PERSONEELSMOBILITEIT TUSSEN LOKALE OVERHEDEN MET HETZELFDE WERKINGSGEBIED

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om twee contractuele functies (1 voltijdse en 1 halftijdse) van maatschappelijk assistent - woonassistent (IFIC cat 14) voor het woonzorgcentrum open te verklaren via interne personeelsmobiliteit en externe personeelsmobiliteit tussen lokale overheden met hetzelfde werkingsgebied naar aanleiding van de wijziging van het organogram.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN EEN FUNCTIE VAN REACTIVERING PSYCHOLOOG IN CONTRACTUEEL VERBAND BIJ WIJZE VAN AANWERVING EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VOOR DE DUUR VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van een functie van reactivering psycholoog (IFIC cat 16) in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve voor de duur van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN ZORGKUNDIGE

        Verdaagd

        Verdaagd.

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST - TOETREDING AANKOOPCENTRALE CREAT

        Goedgekeurd

        Toetreding tot de aankoopcentrale Creat.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert