Terug
Gepubliceerd op 10/10/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 06/10/2025 - 14:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2025

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2025

        Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2025

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2025

        Het vast bureau keurt volgende de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2025

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AANPASSING HUISHOUDELIJK REGLEMENT RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau verwijst de aanpassingen aan het huishoudelijk reglement van de raad voor maatschappelijk welzijn door naar de raad voor maatschappelijk welzijn van 23 oktober 2025. 

    • Personeel

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST - UITVOEREN VAN BEGRAFENISSEN EN CREMATIES

        Goedgekeurd

        Nieuw bestek voor een nieuwe raamovereenkomst voor begrafenissen en crematies.

      • AANKOOPDIENST VOOR ICT - BESTEK MANAGED SERVICES

        Goedgekeurd

        Er dienst een nieuw contract voor managed services aangegaan te worden.

      • AANKOOPDIENST VOOR PERSONEELSDIENST - FIETSLEASING

        Goedgekeurd

        Het college neemt kennis van de beslissing van de aankoopcentrale IGEAN van een nieuwe leverancier voor de fietsleasing namenlijk Cyclis bike lease.

        Vernieuwde fietslease-aanbesteding.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - SAMENWERKINGSOVEREENKOMST PRE-CONNECT

        Goedgekeurd

        Het Vast bureau keurt de samenwerkingsovereenkomst tussen VZW Vlotter Facilities en Lokaal bestuur Boom over pré-connect goed.

      • HUIS VAN HET KIND - INRICHTING BLAUWSTRAAT 34

        Goedgekeurd
  • C-punt

    • Personeel

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert