De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Het vast bureau keurt het verslag goed.
Het vast bureau kennis neemt van het ontslag van betrokkene wegens medische redenen.
Uitgaande facturen 2021
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 13/06/2021 tot 20/06/2021 voor een bedrag van € 179.544,79 goed en verrekent deze op het budget 2021.
Vastleggingen 2021
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 13/06/2021 tot 20/06/2021 voor een bedrag van € 27.664,51 goed en verrekent deze op het budget 2021.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021
Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 13/06/2021 tot 20/06/2021 voor een bedrag van € 148.411,20 goed en verrekent deze op het budget 2021.
Betreft aanstelling van vrijwilligers voor de zomerschool die doorgaat de twee eerste weken van augustus
Het vast bureau beslist om een waarnemingstoelage toe te kennen aan betrokkene voor het waarnemen van de functie van algemeen directeur met ingang van 01.05.2021.
Het vast bureau keurt de wijziging van D-schaal naar C-schaal voor de bejaardenhulpen van het WZC goed.
Het vast bureau erkent de vzw Geef armoede geen kans Rupelstreek als caritatieve instelling op haar grondgebied.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert