Terug
Gepubliceerd op 23/02/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 21/02/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 13/02/2022 tot 16/02/2022 voor een bedrag van € 19,52goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 13/02/2022 tot 16/02/2022 voor een bedrag van € 40.181,14 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 13/02/2022 tot 16/02/2022 voor een bedrag van € 108.873,63 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - OVERDRACHT INVESTERINGSKREDIETEN

        Goedgekeurd

        Overdracht investeringskredieten

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - BASISREGISTRATIE SCHULDBEMIDDELING

        Goedgekeurd

        Het OCMW heeft als ISB een aantal jaarlijkse verplichtingen. Zo heeft het OCMW de plicht om een jaarverslag in te dienen dat onder andere bestaat uit vijf vragen met een antwoord gegeven door het lokaal bestuur.

  • B-punt

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST - PRIJSVERHOGING AANKOOP KANTOORMATERIAAL LYRECO

        Goedgekeurd

        Uitzonderlijke prijsverhoging voor de aankoop van kantoormateriaal bij Lyreco

      • AANKOOPDIENST - TOETREDING TOT RAAMOVEREENKOMST MET ZORGBEDRIJF ANTWERPEN - KANTOORMATERIAAL

        Goedgekeurd

        Toetreding tot samenaankoop voor de aankoop van kantoormateriaal bij Zorgbedrijf Antwerpen.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - TELLING DAK- EN THUISLOZEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de deelname goed aan het project ‘dak- en thuislozentelling’ in samenwerking met Igemo, CAW, de KU Leuven en de Koning Boudewijnstichting, onder voorbehoud dat de coördinatie van het project door CAW en IGEMO kan worden opgenomen en de tijdsinzet voor de teams van het OCMW beperkt blijft tot de telling van dossiers in oktober 2022.

    • Facility

      • DIENST FACILITY - AANKOOP SCHROB- EN ZUIGMACHINE VOOR WZC

        Verdaagd

        Verdaagd.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert