De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.
Uitgaande facturen 2023
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 21/09/2023 tot 27/09/2023 voor een bedrag van € 4.783,70 goed en verrekent deze op het budget 2023.
Vastleggingen 2023
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 21/09/2023 tot 27/09/2023 voor een bedrag van € 51.767,62 goed en verrekent deze op het budget 2023.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023
Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 21/09/2023 tot 27/09/2023 voor een bedrag van € 1.226.400,82 goed en verrekent deze op het budget 2023.
Er wordt een wijziging aan het personeelsplan van de afdeling Welzijn uitgevoerd.
Het vast bureau keurt de aanstelling goed van 2 poetsbeambten (IFIC cat. 5) in voltijds/deeltijds contractueel verband voor het WZC en de vaststelling van een werfreserve van 1 jaar.
Het vast bureau keurt de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) goed.
Het vast bureau keurt de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van groepsverantwoordelijke kinderopvang (C4-C5) goed.
Het vast bureau keurt de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van kinderbegeleider (IFIC cat. 200) goed.
Het vast bureau keurt de openverklaring van de functie van groepsverantwoordelijke kinderopvang (C4-C5) in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed.
Het vast bureau keurt de openverklaring van de functie van logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) in contractueel deeltijds verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve van 1 jaar vast.
Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van logistiek assistent kinderopvang en de examendata vast.
WZC Den Beuk wenst een nieuwe overeenkomst aan te gaan voor het leveren van bijvoedingen.
Aanstellen van vrijwilligers voor het project 'huiswerkondersteuning aan huis' en huiswerkklassen voor schooljaar 2023-2024.
Kennis te nemen van de offerte zonder nummer d.d. 02.05.2023 van de firma Goudry BVBA, C Marnefstraat 29 - 2880 Bornem met een bedrag van 4.140,00 € BTW excl. of 5.009,40 € BTW incl. voor het leveren en plaatsen van een nieuw raam in het WZC en zijn goedkeuring hierover te verlenen.
Kennis te nemen van de offerte zonder nummer d.d. 02.05.2023 van de firma Goudry BVBA, C Marnefstraat 29 - 2880 Bornem met een bedrag van 4.880,00 € BTW excl. of 5.172,80 € BTW incl. voor het leveren en plaatsen van een nieuwe schuifdeur in het WZC en zijn goedkeuring hierover te verlenen.
Kennis te nemen van de werken die los van het Onderhoudscontract met de firma Equans werden uitgevoerd.
Voor een totaalbedrag van 3.500,23 € BTW excl. of 4.235,27 € BTW incl.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert