Terug
Gepubliceerd op 12/10/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 02/10/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 21/09/2023 tot 27/09/2023 voor een bedrag van € 4.783,70 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 21/09/2023 tot 27/09/2023 voor een bedrag van € 51.767,62 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 21/09/2023 tot 27/09/2023 voor een bedrag van € 1.226.400,82 goed en verrekent deze op het budget 2023.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING ORGANOGRAM EN PERSONEELSPLAN

        Goedgekeurd

        Er wordt een wijziging aan het personeelsplan van de afdeling Welzijn uitgevoerd.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN 2 POETSBEAMBTEN IN CONTRACTUEEL VERBAND EN VASTSTELLING WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling goed van 2 poetsbeambten (IFIC cat. 5) in voltijds/deeltijds contractueel verband voor het WZC en de vaststelling van een werfreserve van 1 jaar.

      • DIENST PERSONEEL - GOEDKEURING AANWERVINGS- EN BEVORDERINGSVOORWAARDEN LOGISTIEK ASSISTENT KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) goed.

      • DIENST PERSONEEL - GOEDKEURING AANWERVINGS- EN BEVORDERINGSVOORWAARDEN GROEPSVERANTWOORDELIJKE KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van groepsverantwoordelijke kinderopvang (C4-C5) goed.

      • DIENST PERSONEEL - GOEDKEURING AANWERVINGS- EN BEVORDERINGSVOORWAARDEN KINDERBEGELEIDER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden van kinderbegeleider (IFIC cat. 200) goed.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN EEN FUNCTIE VAN GROEPSVERANTWOORDELIJKE KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van de functie van groepsverantwoordelijke kinderopvang (C4-C5) in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN EEN FUNCTIE VAN LOGISTIEK ASSISTENT KINDEROPVANG MET EEN WERFRESERVE VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van de functie van logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) in contractueel deeltijds verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE EN EXAMENDATA VOOR DE FUNCTIE VAN LOGISTIEK ASSISTENT KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van logistiek assistent kinderopvang en de examendata vast.

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST VOOR WZC - LEVERING BIJVOEDINGEN - GOEDKEURING BESTEK EN WIJZE GUNNING

        Goedgekeurd

        WZC Den Beuk wenst een nieuwe overeenkomst aan te gaan voor het leveren van bijvoedingen.

    • Sociale zaken

      • HUIS VAN HET KIND - AANSTELLING VAN BEGELEIDERS VOOR PROJECT HUISWERKONDERSTEUNING

        Goedgekeurd

        Aanstellen van vrijwilligers voor het project 'huiswerkondersteuning aan huis' en huiswerkklassen voor schooljaar 2023-2024.

    • Facility

      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - WOONZORGCENTRUM - PLAATSEN NIEUW RAAM

        Goedgekeurd

        Kennis te nemen van de offerte zonder nummer d.d. 02.05.2023 van de firma  Goudry BVBA, C Marnefstraat 29 - 2880 Bornem met een bedrag van 4.140,00 € BTW excl. of 5.009,40 € BTW incl. voor het leveren en plaatsen van een nieuw raam in het WZC en zijn goedkeuring hierover te verlenen.

        De kosten te verrekenen op MJP 2023000920 - ARK: 6103010 - BELEIDSDOMEIN: 07 - BELEIDSVELD: 0953 - BELEIDSITEM: 00
      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - WOONZORGCENTRUM - PLAATSEN NIEUWE SCHUIFDEUR

        Goedgekeurd

        Kennis te nemen van de offerte zonder nummer d.d. 02.05.2023 van de firma  Goudry BVBA, C Marnefstraat 29 - 2880 Bornem met een bedrag van 4.880,00 € BTW excl. of 5.172,80 € BTW incl. voor het leveren en plaatsen van een nieuwe schuifdeur in het WZC en zijn goedkeuring hierover te verlenen.

        De kosten te verrekenen op MJP 2023001714 - ARK: 6103010 - BELEIDSDOMEIN: 07 - BELEIDSVELD: 0952 - BELEIDSITEM: 00
      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - WOONZORGCENTRUM - AFREKENING WERKEN BUITEN HET ONDERHOUDSCONTRACT MET EQUANS

        Goedgekeurd

        Kennis te nemen van de werken die los van het Onderhoudscontract met de firma Equans werden uitgevoerd.

        Voor een totaalbedrag van 3.500,23 € BTW excl. of 4.235,27 € BTW incl.

        De kosten te verrekenen op MJP 2023001714 - ARK: 6103010 - BELEIDSDOMEIN: 07 - BELEIDSVELD: 0952 - BELEIDSITEM: 00
        Er is onvoldoende krediet aanwezig.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert