Terug
Gepubliceerd op 20/07/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 19/07/2021 - 16:00 polyvalente zaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - KENNISGEVING OP PENSIOENSTELLING VAN EEN STATUTAIR VERZORGENDE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de oppensioenstelling van betrokkene met ingang van 01.01.2022.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie zonder blijvende arbeidsongeschiktheid van een arbeidsongeval dd. 20.01.2021 van betrokkene

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie zonder blijvende arbeidsongeschiktheid van het arbeidsongeval dd. 09.02.2021 van betrokkene

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 11/07/2021 tot 18/07/2021 voor een bedrag van € 126.688,89 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 11/07/2021 tot 18/07/2021 voor een bedrag van € 62.851,82 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 11/07/2021 tot 18/07/2021 voor een bedrag van € 411.670,96 goed en verrekent deze op het budget 2021.

    • WZC

      • WZC - VERGOEDING COORDINEREND EN RAADGEVEND GENEESHEER (CRA) VAN HET WZC.

        Goedgekeurd

        De regelgeving rond de Coördinerend en Raadgevend geneesheer (CRA) in het WZC is gewijzigd. T.g.v. de coronacrisis werd deze vergoeding voor de CRA uitgebreid naar alle bewoners in het woonzorgcentrum én in het centrum voor kortverblijf.

  • B-punt

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - IN RECHTE OPTREDEN EN VERTEGENWOORDIGING IN RECHTE - DELEGATIE EN MACHTIGING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de delegatie en machtiging voor het in rechte optreden en vertegenwoordiging in rechte goed. 

    • WZC

      • DIENST WZC - HUUR ALTERNATING MATRASSEN

        Goedgekeurd

        Voor het WZC Den Beuk wordt een contract afgesloten voor de permanente huur van 12 alternatingsmatrassen.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert