Terug
Gepubliceerd op 23/11/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 13/11/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de consolidatie van het arbeidsongeval van een personeelslid.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 02/11/2023 tot 08/11/2023 voor een bedrag van € 154.348,20 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 02/11/2023 tot 08/11/2023 voor een bedrag van € 105.097,73 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 02/11/2023 tot 08/11/2023 voor een bedrag van € 801.387,04 goed en verrekent deze op het budget 2023.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - ONTSLAG VAN EEN LOGISTIEK MEDEWERKER

        Goedgekeurd

        Er wordt overgegaan tot ontslag van een contractueel logistiek medewerker van het WZC.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN DEELTIJDS LOGISTIEK ASSISTENT KINDEROPVANG IN CONTRACTUEEL VERBAND VANUIT DE WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling goed van een deeltijds contractueel logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) vanuit de werfreserve. 

      • DIENST PERSONEEL - AFSLUITEN VAN EEN DADING MET EEN PERSONEELSLID

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt meester Beelen aan om de onderhandelen met een personeelslid teneinde een dading af te sluiten en bepaalt het standpunt in deze onderhandelingen. 

  • C-punt

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - GOEDKEURING INDIENING SF-DOSSIER 572 - OPSTART GEMEENSCHAPSDIENST LOKALE BESTUREN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de indiening van een project binnen het ESF-dossier opstart gemeenschapsdienst lokale besturen goed.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert