Terug
Gepubliceerd op 08/09/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 29/08/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST SECRETARIAAT - INGEKOMEN STUKKEN - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 18/08/2022 tot 24/08/2022 voor een bedrag van € NIHIL goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 18/08/2022 tot 24/08/2022 voor een bedrag van € 4.927,53 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 18/08/2022 tot 24/08/2022 voor een bedrag van € 81.727,30 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST – REGLEMENT FIETSEN VOOR DEELNEMERS FIETSPROJECT, TEWERKSTELLING VIA ARTIKEL 60 EN OCMW CLIENTEN

        Goedgekeurd

        Het VAB keurt het verhuur- en verkoopreglement van fietsen goed voor deelnemers aan het fietsproject van het OCMW, tewerkgestelden via artikel 60 en OCMW cliënten.

    • WZC

      • OCMW - KEUKEN - INDIENEN OFFERTE AANBESTEDING MAALTIJDEN AAN HUIS

        Goedgekeurd

        Indienen van de offerte voor de levering van maaltijden aan huis voor de komende 3 jaar.

      • DIENST WZC - INDEXATIE DAGPRIJS WZC EN CVK

        Goedgekeurd

        Voor het WZC en CVK Den Beuk wordt een indexatie van de dagprijs aangevraagd: de nieuwe dagprijs bedraagt €75,51 met ingang van 1 november 2022, korting bij afwezigheid (m.u.v. afwezigheid door ziekenhuisopname) van de bewoner €6,26 per dag.

      • DIENST WZC-INDEXATIE DAGPRIJS GAW

        Goedgekeurd

        Voor de GAW Bomenstraat en Brandpunt wordt een indexatie met 12,95% van de dagprijs aangevraagd. De nieuwe dagprijs is afhankelijk van het type van flat en gaat in vanaf 1 november 2022

      • DIENST WZC-INDEXATIE DAGPRIJS CVD

        Goedgekeurd

        Voor het Centrum Voor Dagverzorging Den Beuk wordt een indexatie voor 12,95% van de dagprijs aangevraagd: de nieuwe dagprijs bedraagt €21,40 met ingang van 1 november 2022.

      • DIENST WZC-TIJDELIJK VERVANGING DIENSTHOOFD KEUKEN

        Goedgekeurd

        Omwille van de langdurige afwezigheid van het Diensthoofd keuken overgaan tot tijdelijke vervanging van het diensthoofd via Sodexo

      • DIENST WZC-ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING DOOR VLOTTER

        Goedgekeurd

        Omwille van het verlengen van afwezigheid door ziekte van de vaste medewerker dient de administratieve ondersteuning voor het WZC door Vlotter ondersteuning verdergezet te worden.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert