Terug
Gepubliceerd op 28/10/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 25/10/2021 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het afsluiten van het dossier van het arbeidsongeval d.d. 23.02.2021 zonder blijvende arbeidsongeschiktheid.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het afsluiten van het dossier van betrokkene ivm het arbeidsongeval d.d. 16.03.2021 zonder blijvende arbeidsongeschiktheid.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - ONTSLAG VAN EEN LOGISTIEKE HULP ZORG.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het ontslag van een logistieke hulp van de dienst bovenstraat van het WZC Den Beuk.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2021

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 17/10/2021 tot 24/10/2021 voor een bedrag van € 53.024,82 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2021

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 17/10/2021 tot 24/10/2021 voor een bedrag van € 15.277,05 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 17/10/2021 tot 24/10/2021 voor een bedrag van € 459.774,16 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • AANKOOPDIENST - TECHNISCHE ONDERSTEUNING KEUKEN - ARREST RAAD VAN STATE

        Goedgekeurd

        Arrest Raad van State - bezwaar tegen gunningsbeslissing in dossier Technische ondersteuning keuken

  • B-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN ERGOTHERAPEUT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van vast.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER PERSONEELSDIENST EN VASTLEGGING EXAMENDATA

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van administratief medewerker personeelsdienst vast en legt examendata vast.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - ANALYSE BUURTRESTAURANT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanpak voor analyse van het buurtrestaurant goed. 

      • SOCIALE DIENST - PROJECTOPROEP IN KADER VAN HET NOODKOOPFONDS

        Goedgekeurd

        Er dient een beslissing genomen te worden of OCMW Boom mee ingaat op de projectoproep in kader van het noodkoopfonds.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert