Terug
Gepubliceerd op 30/04/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 22/04/2024 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2024

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2024

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 11/04/2024 tot 17/04/2024 voor een bedrag van € 28.776,05 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2024

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2024

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 11/04/2024 tot 17/04/2024 voor een bedrag van € 21.231,94 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2024

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 11/04/2024 tot 17/04/2024 voor een bedrag van € 538.785,97 goed en verrekent deze op het budget 2024.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN TWEE POETSBEAMBTEN IN CONTRACTUEEL VERBAND VANUIT DE WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling goed van twee poetsbeambten (IFIC cat. 5) in voltijds contractueel verband vanuit de werfreserve.

      • DIENST PERSONEEL - OP PENSIOENSTELLING VAN EEN STATUTAIR HOOFDVERPLEEGKUNDIGE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt akte van de aanvraag voor op pensioenstelling van betrokkene.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN 3 FUNCTIES VAN PERSONEEL REACTIVERING IN CONTRACTUEEL VERBAND BIJ WIJZE VAN AANWERVING EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VOOR DE DUUR VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van 3 functies van personeel reactivering in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve voor de duur van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING EXAMENJURY VOOR DE FUNCTIE VAN PERSONEEL REACTIVERING EN VASTSTELLING EXAMENDATUM

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de selectiecommissie voor het examen van personeel reactivering goed en stelt de examendatum vast.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN 2 FUNCTIES VAN VERPLEEGKUNDIGE IN CONTRACTUEEL VERBAND BIJ WIJZE VAN AANWERVING EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VOOR DE DUUR VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van 2 functies van verpleegkundige in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed en stelt een werfreserve voor de duur van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING EXAMENJURY VOOR DE FUNCTIE VAN VERPLEEGKUNDIGE EN VASTSTELLING EXAMENDATUM

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de selectiecommissie voor het examen van verpleegkundige goed en stelt de examendatum vast.

      • DIENST PERSONEEL - ONTSLAG VAN EEN CONTRACTUEEL KEUKENMEDEWERKER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om over te gaan tot ontslag van een contractueel keukenmedewerker van het WZC.

    • ICT

      • DIENST ICT - AANKOOP SERVER CAMERANETWERK

        Goedgekeurd

        Aankoop server cameranetwerk.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert