Terug
Gepubliceerd op 20/12/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 11/12/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 30/11/2023 tot 06/12/2023 voor een bedrag van € 970.379,58 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 30/11/2023 tot 06/12/2023 voor een bedrag van € 1.264.158,31 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 30/11/2023 tot 06/12/2023 voor een bedrag van € 1.864.403,32 goed en verrekent deze op het budget 2023.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 21 DECEMBER 2023

        Goedgekeurd

        Het vast bureau en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 21 december 2023 goed.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING ORGANOGRAM EN PERSONEELSPLAN

        Goedgekeurd

        Er wordt een wijziging aan het personeelsplan van de afdeling Welzijn uitgevoerd.

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING ORGANOGRAM EN PERSONEELSPLAN

        Goedgekeurd

        Er wordt een wijziging aan het personeelsplan van de afdeling Grondgebiedszaken uitgevoerd.

      • DIENST PERSONEEL - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN ZORGKUNDIGE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het verzoek om ontslag van een contractueel zorgkundige van het WZC.

      • DIENST PERSONEEL - ONTSLAG VAN EEN BEGELEIDER VAN HET KDV

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt kennis van het verzoek om ontslag van een contractuele begeleider van het kinderdagverblijf.

  • C-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN 2 FUNCTIES VAN KINDERBEGELEIDER KINDEROPVANG EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de openverklaring van 2 functies van kinderbegeleider kinderopvang (niveau IFIC cat. 200) in contractueel verband bij wijze van aanwerving goed en stelt de werfreserve voor de periode van 1 jaar vast.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert