Terug
Gepubliceerd op 13/01/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 10/01/2022 - 16:00 Gemeenteraadszaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - KENNISGEVING OP PENSIOENSTELLING VAN EEN CONTRACTUELE POETSBEAMBTE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de oppensioenstelling van betrokkene met ingang van 01.03.2022.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 01/01/2022 tot 09/01/2022 voor een bedrag van € 141.542,82 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 01/01/2022 tot 09/01/2022 voor een bedrag van € 17.309,76 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 01/01/2022 tot 09/01/2022 voor een bedrag van € 8.759,74 goed en verrekent deze op het budget 2022.

    • ICT

      • DIENST ICT - KENNISNAME VERLENGING LICENTIE ANTI-VIRUS EN MAIL SECURITY

        Goedgekeurd

        Kennis te nemen van de verlenging van een licentie voor 3 jaar anti-virus ESET PROTECT Essential On-Prem renewal voor 350 toestellen en ESET mail security voor 350 mailboxen,  geldig tot 6/1/2025.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 20 januari 2022

        Goedgekeurd

        Het college en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 20 januari 2022 goed.

    • Financiën

      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - INSTALLATIE VAN ZONNEPANELEN MET BURGERPARTICIPATIE

        Goedgekeurd

        Het Vast bureau verzendt het dossier zonnepanelen met burgerparticipatie naar de OCMW-raad voor kennisname van de  vergelijking tussen beide voorstellen en om te beslissen  met wie ze in zee gaan voor het dossier zonnepanelen met burgerparticipatie.

    • Sociale zaken

      • DIENST SAMENLEVEN - INTERGEMEENTELIJK PROJECT "GELE DOOS" ISM VLOTTER EN RUPELAAR - GOEDKEURING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om het project "gele doos" dat in samenwerking met Vlotter en Rupelaar wordt uitgewerkt goed te keuren. Dit wordt uitgerold in het voorjaar van 2022. Elke 65+ krijgt gespreid over enkele jaren een gele doos waarin medische gegevens worden bewaard in geval van interventie door hulpverlening bij hen thuis. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert