Terug
Gepubliceerd op 31/03/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 24/03/2025 - 14:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2025

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2025

        Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2025

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2025

        Het vast bureau keurt de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2025

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INVORDERING VAN ONBETWISTE EN OPEISBARE NIET-FISCALE SCHULDVORDERINGEN

        Goedgekeurd

        Invordering van onbetwiste en opeisbare niet-fiscale schuldvorderingen.

  • B-punt

    • Personeel

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - GOEDKEURING SAMENWERKING TRACK ABILITIES

        Verdaagd

        Verdaagd.

      • DIENST SAMENLEVEN - GEZONDHEID - VERLENGING SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VLOTTER MBT INTERGEMEENTELIJKE GEZONDHEIDSPREVENTIEWERKER

        Goedgekeurd

        Vlotter vraagt om de engagementsverklaring voor deelname aan de intergemeentelijke preventiewerking RupeLaar goed te keuren en akkoord te gaan met de medefinanciering voor deze legislatuur + 1 jaar zodat dit tijdig kan ingediend worden bij Agentschap Zorg en Gezondheid. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert