Terug
Gepubliceerd op 02/08/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 01/08/2022 - 19:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST SECRETARIAAT - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BEROEPSZIEKTEN - VOORONTWERP VERWERPEN AANVRAAG SCHADELOOSSTELLING BEROEPSZIEKTE

        Goedgekeurd

        Voorontwerp verwerpen schadeloosstelling beroepsziekte.

      • DIENST PERSONEEL - INVOERING IFIC

        Goedgekeurd

        In het kader van het VIA6-akkoord wordt een nieuwe functieclassificatie en verloningssysteem voor de zorg- en welzijnsvoorzieningen, de zgn. IFIC-functieclassificatie, ingevoerd.  

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER (NAV IMPLEMENTATIE IFIC)

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur (individuele weddevaststellingen n.a.v. implementatie ific) bij delegatie door de raad.

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 14/07/2022 tot 27/07/2022 voor een bedrag van € 35.158,24 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 14/07/2022 tot 27/07/2022 voor een bedrag van € 45.619,10 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 14/07/2022 tot 27/07/2022 voor een bedrag van € 924.316,56 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING PERSONEELSFORMATIE

        Verdaagd

        Verdaagd.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VLOTTER

        Verdaagd

        Verdaagd.

      • SOCIALE DIENST - INDIENING SUBSIDIEAANVRAAG E-INCLUSION FOR BELGIUM VIA VLOTTER CV

        Goedgekeurd

        Het VAB heeft interesse om mee in te stappen in dit project met de andere Rupelgemeenten voor het eerste jaar en na evaluatie verder te bekijken.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert