Terug
Gepubliceerd op 21/02/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 20/02/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 09/02/2023 tot 15/02/2023 voor een bedrag van NIHIL goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 09/02/2023 tot 15/02/2023 voor een bedrag van € 38.613,59 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 09/02/2023 tot 15/02/2023 voor een bedrag van € 626.672,45 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • AANKOOPDIENST - WAGENPARK - FIAT DUCATO EINDE CONTRACT

        Goedgekeurd

        Stopzetting contract voor het voertuig Fiat Ducato "Busje OCMW" op einddatum 2 juli 2023

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - VLOTTER - GOEDKEURING VAN DE AGENDA EN VASTSTELLING VAN HET MANDAAT VAN DE BIJZONDERE ALGEMENE VERGADERING.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de bijzondere algemene vergadering van Vlotter op 31 maart 2023.

    • Personeel

      • KWALITEIT - BELEID GRENSOVERSCHRIJDEND GEDRAG

        Goedgekeurd

        Het VAB keurt het beleid en de procedures rond grensoverschrijdend gedrag door externen goed.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - AANSLUITING BIJ KINA VOOR PROJECT FOOD FUTUUR

        Goedgekeurd

        Food Futuur is het voedseldistributieplatform van KINA. KINA zamelt voedseloverschotten in en zorgt voor de verdeling ervan. Het VAB verwijst de deelname aan Food Futuur door naar de commissie armoede van 2 maart en de OCMW-raad van 16 maart. 

      • LOI - RIOLERINGSWERKEN IN PAND 'TUIN VAN DE KLEINE CHEF'

        Goedgekeurd

        Goekeuring factuur Gobaaert BVA van 3024,88 euro voor de dringende rioleringswerken uitgevoerd op pand Kerkhofstraat 129 (Kleine Chef).

      • DIENST SAMENLEVEN - SENIOREN - SAR - VEREENVOUDIGINGSVOORSTEL PUNTENVERDELING - SUBSIDIES SENIORENVERENIGINGEN

        Goedgekeurd

        De Seniorenadviesraad (SAR) wil een vereenvoudiging uitvoeren aan de Puntenverdeling voor toekenning van het subsidiekrediet aan de aangesloten seniorenverenigingen.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert