Terug
Gepubliceerd op 13/08/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 12/08/2024 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2024

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2024

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 25/07/2024 tot 07/08/2024 voor een bedrag van € 371.060,07 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2024

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2024

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 25/07/2024 tot 07/08/2024 voor een bedrag van € 12.332,94 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2024

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 25/07/2024 tot 07/08/2024 voor een bedrag van € 1.498.172,22 goed en verrekent deze op het budget 2024.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - AANSTELLING MANDATARIS TOEGANG LOI-REKENING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van twee personeelsleden als mandataris toegang LOI-rekening goed. 

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - INGEKOMEN STUKKEN EN MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken en / of mededelingen.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESPREKING PERSONEELSDOSSIER ZORGKUNDIGE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist over te gaan tot ontslag om dringende redenen van een zorgkundige van het WZC.

    • ICT

      • DIENST ICT - AANKOOP SWITCH SERVERLOKAAL OCMW

        Goedgekeurd

        Tijdens de verdere analyse van ons netwerk kunnen we concluderen dat met de vervanging van de coreswitch in het OCMW met een conforme Ruckus switch zoals in Brandpunt en het gemeentehuis, we hiermee fase 1 van de vernieuwing van het netwerk kunnen voltooien. Aansluitend kunnen we dan de swithcen per afdeling aanpakken.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - IN RECHTE OPTREDEN EN VERTEGENWOORDIGING IN RECHTE - DELEGATIE EN MACHTIGING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de delegatie en machtiging voor het in rechte optreden en vertegenwoordiging in rechte goed. 

      • SOCIALE DIENST - NEPTUNUS - MODULE MAANDSTATEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de de 2 dagen consultancy van Cipal goed voor de opstart van de Module Maandstaten in Neptunus. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert