Terug
Gepubliceerd op 29/11/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 28/11/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 17/11/2022 tot 23/11/2022 voor een bedrag van € 6.018,52 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 17/11/2022 tot 23/11/2022 voor een bedrag van € 29.313,79 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 17/11/2022 tot 23/11/2022 voor een bedrag van € 48.672,38 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • KEUKEN - TECHNISCHE ONDERSTEUNING KEUKEN OCMW EN WZC DEN BEUK

        Goedgekeurd

        Gunning opdracht Technisch beheerder keuken. 

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - VLOTTER - GOEDKEURING VAN DE AGENDA EN VASTSTELLING VAN HET MANDAAT VAN DE ALGEMENE VERGADERING.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de algemene vergadering van Vlotter op 16 december 2022.

    • Personeel

    • Sociale zaken

      • DIENST FINANCIEN - SOCIAAL RESTAURANT "DE TUIN VAN DE KLEINE CHEF" - TARIEFAANPASSING

        Goedgekeurd

        Sociaal restaurant "De tuin van de kleine chef" - tariefaanpassing.

      • HUIS VAN HET KIND - AANSTELLING VAN BEGELEIDERS VOOR PROJECTEN HUISWERKONDERSTEUNING

        Goedgekeurd

        Aanstellen van vrijwilligers voor het nieuwe project 'huiswerkondersteuning aan huis' en voor huiswerkklas 'De Alphaklas'.

      • KDV - AANKOOP LICENTIE KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het VAB keurt de aankoop van de tweede licentie voor het kinderdagverblijf goed.

      • KINDEROPVANG - GOEDKEURING HHR

        Goedgekeurd

        Het VAB legt het nieuw HHR ter goedkeuring voor aan de OCMW-raad van 15/12.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert