Terug
Gepubliceerd op 03/06/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 31/05/2021 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keur het verslag van 17 mei 2021 goed.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 16/05/2021 tot 30/05/2021 voor een bedrag van € 493.996,10 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 16/05/2021 tot 30/05/2021 voor een bedrag van € 796.878,68 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 16/05/2021 tot 30/05/2021 voor een bedrag van € 335.770,94 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - JAARREKENING 2020 LOKAAL BESTUUR BOOM

        Verdaagd

        De jaarrekening 2020 - deel OCMW - voor goedkeuring te verzenden naar de OCMW raad.

        DIT AGENDAPUNT WERD VERDAAGD.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - UITBETALING TWEEDE SCHIJF CMP 2020 + EERSTE SCHIJF CMP 2021

        Goedgekeurd

        Met CLB GO! Rivierenland wordt jaarlijks een convenant afgesloten voor de uitvoering en coördinatie van een centraal meldpunt. De uitbetaling van de tweede schijf van 2020 en de eerste schijf van 2021 wordt goedgekeurd. 

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST VERZEKERINGEN - OPZEGGING POLISSEN OCMW DOOR BELFIUS - VERDERE AANPAK

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist over de verdere aanpak na de opzegging door Belfius Insurance van een aantal verzekeringspolissen van het OCMW.

      • DIENST SECRETARIAAT - VERLENGING SAMENWERKING OP VLAK VAN JURIDISCHE DIENSTVERLENING

        Goedgekeurd

        Verderzetting van de samenwerking inzake juridische dienstverlening met het kantoor Beelen Advocaten.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - NIEUW ORGANOGRAM PERSONEELSDIENST – VOORSTEL VAN PERSONEELSFORMATIE - GOEDKEURING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau verzendt het voorstel van nieuw organogram en personeelsformatie van de personeelsdienst ter goedkeuring naar de gemeenteraad en de raad voor maatschappelijk welzijn en neemt kennis van de aangepaste functie- en competentieprofielen van de medewerkers.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN – OPDRACHT TOT HET UITVOEREN VAN DEVELOPMENT CENTERS BIJ DE MEDEWERKERS VAN DE PERSONEELSDIENST - GOEDKEURING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om de opdracht tot het uitvoeren van developmentcenters bij de medewerkers van de personeelsdienst toe te wijzen aan de firma Monitor HR Consulting.

    • Facility

      • DIENST FACILITY - GOEDKEURING INTERNE VERSCHUIVING POETSPERSONEEL NAAR STRIJKERIJ

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verschuiving poetsvrouw gemeente naar strijkerij en goedkeuring verschuiving poetsvrouw WZC naar gemeente.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert