De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Het vast bureau keur het verslag van 17 mei 2021 goed.
Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 16/05/2021 tot 30/05/2021 voor een bedrag van € 493.996,10 goed en verrekent deze op het budget 2021.
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 16/05/2021 tot 30/05/2021 voor een bedrag van € 796.878,68 goed en verrekent deze op het budget 2021.
Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 16/05/2021 tot 30/05/2021 voor een bedrag van € 335.770,94 goed en verrekent deze op het budget 2021.
De jaarrekening 2020 - deel OCMW - voor goedkeuring te verzenden naar de OCMW raad.
DIT AGENDAPUNT WERD VERDAAGD.
Met CLB GO! Rivierenland wordt jaarlijks een convenant afgesloten voor de uitvoering en coördinatie van een centraal meldpunt. De uitbetaling van de tweede schijf van 2020 en de eerste schijf van 2021 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau beslist over de verdere aanpak na de opzegging door Belfius Insurance van een aantal verzekeringspolissen van het OCMW.
Verderzetting van de samenwerking inzake juridische dienstverlening met het kantoor Beelen Advocaten.
Het vast bureau verzendt het voorstel van nieuw organogram en personeelsformatie van de personeelsdienst ter goedkeuring naar de gemeenteraad en de raad voor maatschappelijk welzijn en neemt kennis van de aangepaste functie- en competentieprofielen van de medewerkers.
Het vast bureau beslist om de opdracht tot het uitvoeren van developmentcenters bij de medewerkers van de personeelsdienst toe te wijzen aan de firma Monitor HR Consulting.
Goedkeuring verschuiving poetsvrouw gemeente naar strijkerij en goedkeuring verschuiving poetsvrouw WZC naar gemeente.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert