De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een ergotherapeut van de transmurale dienst
Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een zorgkundige
Het vast bureau neemt kennis van het ontslag van betrokkene wegens medische redenen.
Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een poetsbeambte.
Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een logistiek assistent afdeling Hoek.
Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een poetsbeambte.
Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad
Uitgaande facturen 2022
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 10/03/2022 tot 16/03/2022 voor een bedrag van € 84.230,29 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Vastleggingen 2022
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 10/03/2022 tot 16/03/2022 voor een bedrag van € 99.533,06 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022
Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 10/03/2022 tot 16/03/2022 voor een bedrag van € 251.676,81 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Gebruik van de BelRAI Screener en de BelRAI LTCF voor de WZC, CVK en CDV met ingang van 1 juni 2023. Opleiding van BelRAI Trainer LTCF, BelRAI Trainer Screener, BelRAI-indicatiesteller en BelRAI-screener in functie van de uitrol van de BelRAI-methodiek.
Toetreding tot perceel 8 van het Raamcontract van de gemeente Aalter voor software licenties en beheer.
Vanaf mei starten we in Huis van het Kind Boom met een maandelijkse zitdag groeipakket. Deze zal afwisselend bemand worden door medewerkers van de verschillende uitbetalingsactoren.
Aanvraag prijsstijging voor bepaalde onderhoudsproducten en onderhoudsmiddelen voor de dienst facility.
Verdaagd.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert