Terug
Gepubliceerd op 22/03/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 21/03/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN ERGOTHERAPEUT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een ergotherapeut van de transmurale dienst

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN ZORGKUNDIGE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een zorgkundige

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - ONTSLAG VAN EEN BEGELEIDER WONEN EN LEVEN WEGENS MEDISCHE REDENEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het ontslag van betrokkene wegens medische redenen. 

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN POETSBEAMBTE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een poetsbeambte.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN LOGISTIEK ASSISTENT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een logistiek assistent afdeling Hoek.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN POETSBEAMBTE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een poetsbeambte.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 10/03/2022 tot 16/03/2022 voor een bedrag van € 84.230,29 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 10/03/2022 tot 16/03/2022 voor een bedrag van € 99.533,06 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 10/03/2022 tot 16/03/2022 voor een bedrag van € 251.676,81 goed en verrekent deze op het budget 2022.

    • WZC

      • WZC - OPLEIDING BELRAI INSTRUMENTEN

        Goedgekeurd

        Gebruik van de BelRAI Screener en de BelRAI LTCF voor de WZC, CVK en CDV met ingang van 1 juni 2023. Opleiding van BelRAI Trainer LTCF, BelRAI Trainer Screener, BelRAI-indicatiesteller en BelRAI-screener in functie van de uitrol van de BelRAI-methodiek.

  • B-punt

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST VOOR ICT - INTEKENEN RAAMCONTRACT STAD AALTER – V-ICT-OR - REAL DOLMEN

        Goedgekeurd

        Toetreding tot perceel 8 van het Raamcontract van de gemeente Aalter voor software licenties en beheer.

    • Sociale zaken

      • HUIS VAN HET KIND - ZITDAG GROEIPAKKET

        Goedgekeurd

        Vanaf mei starten we in Huis van het Kind Boom met een maandelijkse zitdag groeipakket. Deze zal afwisselend bemand worden door medewerkers van de verschillende uitbetalingsactoren.

    • Facility

      • AANKOOPDIENST - PRIJSSTIJGING PRODUKTEN VERPA - GOEDKEURING

        Goedgekeurd

        Aanvraag prijsstijging voor bepaalde onderhoudsproducten en onderhoudsmiddelen voor de dienst facility.

      • AANKOOPDIENST - RAAMOVEREENKOMST GLASWAS - GUNNING OPDRACHT

        Verdaagd

        Verdaagd.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert