Terug
Gepubliceerd op 19/10/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 18/10/2021 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST SECRETARIAAT - INGEKOMEN STUKKEN EN MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken en /of mededelingen.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERVROEGDE PENSIOENSTELLING WEGENS ZIEKTE VAN EEN STATUTAIR COÖRDINATOR DIËTIEK

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de vervroegde oppensioenstelling wegens ziekte van een statutair coördinator diëtiek.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2021

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 03/10/2021 tot 17/10/2021 voor een bedrag van € 478.087,04 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2021

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 03/10/2021 tot 17/10/2021 voor een bedrag van € 175.744,41 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 03/10/2021 tot 17/10/2021 voor een bedrag van € 164.028,07 goed en verrekent deze op het budget 2021.

  • B-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - AANSTELLING VAN EEN DIENSTHOOFD HR IN STATUTAIR VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van betrokkene als diensthoofd HR in statutair verband goed. 

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - AANSTELLING VAN EEN DESKUNDIGE HR IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van het deskundige HR (B1-B3) in contractueel verband goed. 

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - OPENVERKLARING BIJ AANWERVING VAN EEN FUNCTIE VAN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER PERSONEELSDIENST IN VOLTIJDS CONTRACTUEEL VERBAND EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om een voltijdse contractuele functie van administratief medewerker (niveau C1-C3) voor de personeelsdienst open te verklaren bij wijze van aanwerving en een werfreserve vast te stellen voor de duur van 1 jaar.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - ONTSLAG VAN EEN CONTRACTUELE POETSBEAMBTE/LOGISTIEKE HULP

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om een poetsbeambte/logistieke hulp te ontslaan met een opzegvergoeding van 18 weken met ingang van 25 oktober 2021.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - PROJECTOPROEP IN KADER VAN HET NOODKOOPFONDS

        Verdaagd

        Er dient een beslissing genomen te worden of OCMW Boom mee ingaat op de projectoproep in kader van het noodkoopfonds.

        DIT AGENDAPUNT WERD VERDAAGD.

      • HUIS VAN HET KIND - AANSTELLING VAN HOOFDBEGELEIDERS VOOR ALPHAKLASSEN

        Goedgekeurd

        Aanstellen van meerdere vrijwilligers als hoofdbegeleiders voor de Boomse Alphaklassen

    • WZC

      • DIENST WZC - AANSTELLEN VAN EEN INTERIM MANAGER VOOR HET WZC DEN BEUK

        Goedgekeurd

        Aanstelling van een interim manager voor het WZC Den Beuk.

  • C-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - OPENVERKLARING VAN EEN FUNCTIE VAN MAATSCHAPPELIJK ASSISTENT (CONTRACTUEEL) BIJ WIJZE VAN AANWERVING EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VOOR DE DUUR VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om de functie van maatschappelijk assistent (voltijds) (contractueel) (niveau B1-B3) open te verklaren bij wijze van aanwerving en een werfreserve vast te stellen voor de duur van 1 jaar.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert