Terug
Gepubliceerd op 30/05/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 27/05/2024 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2024

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2024

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 08/05/2024 tot 22/05/2024 voor een bedrag van € 34.170,37 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2024

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2024

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 08/05/2024 tot 22/05/2024 voor een bedrag van € 19.983,56 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2024

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 08/05/2024 tot 22/05/2024 voor een bedrag van € 262.337,49 goed en verrekent deze op het budget 2024.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN LOGISTIEK ASSISTENT IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een logistiek assistent (halftijds - contractueel - schaal D1-D3) goed en stelt een werfreserve voor de periode van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING WEKELIJKSE ARBEIDSDUUR VAN EEN KINDERBEGELEIDER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de wijziging van de wekelijkse arbeidsduur van 38u naar 30,4u goed voor de betrokken medewerker.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN LOGISTIEK MEDEWERKER IN CONTRACTUEEL VERBAND VANUIT DE WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling goed van een logistiek medewerker (IFIC cat. 8) in deeltijds contractueel verband vanuit de werfreserve.

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST - GUNNING ZEEP VOOR KEUKEN EN WASSERIJ

        Goedgekeurd

        Dienst facility wenst een nieuw raamovereenkomst aan te gaan voor zeep in de keuken en wasserij.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert