Terug
Gepubliceerd op 12/05/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 05/05/2025 - 14:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2025

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2025

        Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2025

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2025

        Het vast bureau keurt volgende de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2025

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - CREAT - GOEDKEURING VAN DE AGENDA EN VASTSTELLING VAN HET MANDAAT VAN DE BUITENGEWONE ALGEMENE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de buitengewone algemene vergadering van Creat Services dv van 17 juni 2025 en zendt dit punt naar de OCMW-raad.

      • DIENST SECRETARIAAT - PROLOCUS - AANDUIDEN GEMEENTELIJKE AFVAARDIGING

        Goedgekeurd

        Aanduiding van een vertegenwoordiger en plaatsvervangend vertegenwoordiger voor de algemene vergadering van Prolocus.

      • DIENST SECRETARIAAT - OFP PROLOCUS - KENNISNAME VAN DE AGENDA EN VASTSTELLING VAN HET MANDAAT VAN DE ALGEMENE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de AV van OFP Prolocus op 17 juni 2025.

    • Personeel

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - GOEDKEURING SAMENWERKING TRACK ABILITIES

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de samenwerking met Track Abilities goed en betaalt hiervoor een bedrag van 8530.5 euro voor 6 dossiers. 

      • HUIS VAN HET KIND - KENNISNAME PROJECTAANVRAAG CMP

        Verdaagd

        Verdaagd.

      • HUIS VAN HET KIND - KENNISNAME MASTERPLAN KINDEROPVANG BABY'S EN PEUTERS EN IMPACT BOOM

        Goedgekeurd

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert