Terug
Gepubliceerd op 27/07/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 18/07/2022 - 16:00 Digitaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene.

      • DIENST PERSONEEL - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN WOONASSISTENT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het verzoek om ontslag van een woonassistent.

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 23/06/2022 tot 13/07/2022 voor een bedrag van € 1.016.783,12 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 23/06/2022 tot 13/07/2022 voor een bedrag van € 1.257.350,41 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 23/06/2022 tot 13/07/2022 voor een bedrag van € 1.843.134,46 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN KEUKENHULP

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een keukenhulp.

    • ICT

      • DIENST ICT - AANKOOP SMARTPHONES VOOR MIGRATIE SOFTWAREPAKKET GERACC NAAR CARE CONNECT INTOCARE

        Goedgekeurd

        Voor de migratie van het elektronisch zorgdossier en administratief pakket Geracc naar ‘Care Connect IntoCare’ is er een noodzaak om de diensten te voorzien van een smartphone of tablet.

  • C-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN BEGELEIDER WONEN EN LEVEN IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een voltijds begeleider wonen en leven (IFIC cat. 12) in contractueel verband goed.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert