Terug
Gepubliceerd op 18/10/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 17/10/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 29/09/2022 tot 12/10/2022 voor een bedrag van € 441.786,76 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 29/09/2022 tot 12/10/2022 voor een bedrag van € 1.279.600,34 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 29/09/2022 tot 12/10/2022  voor een bedrag van € 2.333.817,30 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST - TOETREDING TOT RAAMOVEREENKOMST MET ZORGBEDRIJF KLEIN-BRABANT - INCONTINENTIEMATERIAAL

        Goedgekeurd

        Lokaal Bestuur Boom wenst in te stappen in de raamovereenkomst incontinentiemateriaal van Zorgbedrijf Klein-Brabant.

    • ICT

      • DIENST ICT - MIGRATIE MAILSERVER NAAR CLOUD

        Goedgekeurd

        ICT is klaar om laptops uit te rollen en te migreren naar Office 365. In de aanvangsfase kunnen gebruikers nog gebruik maken van de oude Outlook applicatie maar ook al hun mails verwerken via de Outlook van Office 365. Dit is niet de meest efficiënte manier en geeft kans op conflicten maar de uiteindelijke migratie van alle mailboxen kan pas zodra iedereen gekoppeld is aan een licentie van O365. Hiervoor moet er een structuur opgezet worden in de Cloud en hiervoor is een Microsoft expert nodig.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert