Terug
Gepubliceerd op 15/05/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 08/05/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 20/04/2023 tot 03/05/2023 voor een bedrag van € 35.932,73 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 20/04/2023 tot 03/05/2023 voor een bedrag van € 381.456,34 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 20/04/2023 tot 03/05/2023 voor een bedrag van € 328.100,65 goed en verrekent deze op het budget 2023.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • ALGEMEEN BESTUUR - AANSTELLEN VAN EEN LID VOOR HET ADVIESCOMITE VEILIGHEID BIJ IGEAN MILIEU EN VEILIGHEID

        Goedgekeurd

        Het vast bureau verwijst het aanstellen van een lid van het adviescomité “veiligheid” Igean milieu en veiligheid naar de RMW.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN LOGISTIEK ASSISTENT

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een logistiek assistent van de dienst facility.

      • DIENST PERSONEEL - ONTSLAG VAN EEN CONTRACTUELE MEDEWERKER WZC

        Goedgekeurd

        Er wordt overgegaan tot ontslag van een contractuele medewerker van de keuken van het woonzorgcentrum.

      • DIENST PERSONEEL - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN TEAMLEIDER VOOR DE FACILITAIRE DIENST

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van teamleider voor de facilitaire dienst vast.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - GOEDKEURING INDIENING SF-DOSSIER 572 - OPSTART GEMEENSCHAPSDIENST LOKALE BESTUREN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de indiening van een project binnen het ESF-dossier opstart gemeenschapsdienst lokale besturen goed.

      • SOCIALE DIENST - ONDERTEKENING SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VAN HET NOODKOOPFONDS

        Goedgekeurd

        De samenwerkingsovereenkomst van het noodkoopfonds dient ondertekend te worden. 

      • HUIS VAN HET KIND - AANSTELLING VAN BEGELEIDER VOOR PROJECT HUISWERKONDERSTEUNING

        Goedgekeurd

        Aanstellen van een vrijwilliger voor het nieuwe project 'huiswerkondersteuning aan huis'.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert