Terug
Gepubliceerd op 05/09/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 01/09/2025 - 14:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Verdaagd

        Verdaagd

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2025

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2025

        Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2025

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2025

        Het vast bureau keurt volgende de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2025

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025

        Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.

  • B-punt

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - GOEDKEURING ADDENDUM BIJ SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VLOTTER IN HET KADER VAN SOCIALE HORECA-INITIATIEVEN

        Goedgekeurd

        Op 19 oktober 2023 werd door de RMW een samenwerkingsovereenkomst met Vlotter in het kader van sociale horeca-initiatieven goedgekeurd, samen met een huurovereenkomst voor het horeca-gedeelte in Kerkhofstraat 129. Na een evaluatie van de werking van het buurtrestaurant en in het kader van de lopende besparingsoefening, wordt beslist om het buurtrestaurant te sluiten. Het stopzetten van de huurovereenkomst en de goedkeuring van een addendum aan de samenwerkingsovereenkomst wordt naar de RMW verwezen. 

    • WZC

      • DIENST WZC-HUUR ALTERNATING MATRASSEN

        Goedgekeurd

        Het systeem van permanente huur van alternerende matrassen dient te worden verder gezet.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert