Terug
Gepubliceerd op 07/10/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 27/09/2021 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST SECRETARIAAT - MEDEDELINGEN EN INGEKOMEN STUKKEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken en mededelingen.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2021

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 19/09/2021 tot 26/09/2021 voor een bedrag van € 34.922,26 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2021

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 19/09/2021 tot 26/09/2021 voor een bedrag van € 45.341,52 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 19/09/2021 tot 26/09/2021 voor een bedrag van € 73.988,25 goed en verrekent deze op het budget 2021.

  • B-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VERZOEK OM ONTSLAG VAN DE KWALITEITSCOÖRDINATOR IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van het verzoek om ontslag van de kwaliteitscoördinator in contractueel verband.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - OPENVERKLARING BIJ AANWERVING VAN TWEE FUNCTIES VAN ERGOTHERAPEUT IN VOLTIJDS CONTRACTUEEL VERBAND EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om twee voltijdse contractuele functies van ergotherapeut (niveau BV1-BV3) voor het WZC open te verklaren bij wijze van aanwerving en een werfreserve vast te stellen voor de duur van 1 jaar.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert