Terug
Gepubliceerd op 06/07/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 03/07/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST KWALITEIT- EN REGELGEVING - KLACHTENCOORDINATOR - RAPPORTAGE EN VERBETERVOORSTELLEN OVER KLACHTEN

        Goedgekeurd

        Het klachtenreglement van het Lokaal bestuur Boom voorziet dat het BOOMAT inzake de jaarlijkse kennisgeving van afgehandelde klachten rapporteert aan het CBS/VAB en de GR met vermelding van de reeds genomen verbeteracties en -punten waaraan geen aandacht werd besteed.

        De klachtencoördinator is van oordeel dat wat remediëring in kader van klachtenbehandeling betreft een betere feedback over genomen verbetervorstellen en -acties, zeker ten goede kan komen aan de efficiënte werking van de diverse diensten.

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de consolidatie van het arbeidsongeval van een personeelslid.

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de consolidatie van het arbeidsongeval van een personeelslid.

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 22/06/2023 tot 28/06/2023 voor een bedrag van € 26.745,27 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 22/06/2023 tot 28/06/2023 voor een bedrag van € 53.786,61 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 22/06/2023 tot 28/06/2023 voor een bedrag van € 1.163.720,64 goed en verrekent deze op het budget 2023.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AANSLUITING SERIEREGISTER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat akkoord met de aansluiting bij het Serieregister van de Vlaamse overheid.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN 2 TEAMLEIDERS IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling goed van 2 teamleiders facilitaire dienst (C4-C5) in voltijds contractueel verband voor de facilitaire dienst.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert