Terug
Gepubliceerd op 08/12/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 05/12/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 24/11/2022 tot 30/12/2022 voor een bedrag van € 64.556,76 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 24/11/2022 tot 30/12/2022 voor een bedrag van € 1.194.292,33 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 24/11/2022 tot 30/12/2022 voor een bedrag van € 1.515.028,69 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN DIENSTHOOFD ONTHAAL EN ADMINISTRATIE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van diensthoofd onthaal en administratie vast.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST – GOEDKEURING REGLEMENT ENERGIETOELAGE

        Goedgekeurd

        Het VAB keurt het reglement ‘energietoelage’ goed. Het reglement wordt voorgelegd aan de RMW dd 15-12-2022.

      • HUIS VAN HET KIND - AANSTELLING VAN BEGELEIDERS VOOR PROJECTEN HUISWERKONDERSTEUNING

        Goedgekeurd

        Aanstellen van een vrijwilliger voor het nieuwe project 'huiswerkondersteuning aan huis'.

  • C-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 15 DECEMBER 2022

        Goedgekeurd

        Het college en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 15 december 2022 goed.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert