Terug
Gepubliceerd op 07/02/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 22/01/2024 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2024

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2024

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 11/01/2024 tot 17/11/2024 voor een bedrag van € 1.203,01 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2024

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2024

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 11/01/2024 tot 17/11/2024 voor een bedrag van € 31.612,24 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2024

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 11/01/2024 tot 17/11/2024 voor een bedrag van € 55.603,38 goed en verrekent deze op het budget 2024.

      • DIENST FINANCIEN - INVORDERING VAN ONBETWISTE EN OPEISBARE NIET-FISCALE SCHULDVORDERINGEN

        Goedgekeurd

        Invordering van onbetwiste en opeisbare niet-fiscale schuldvorderingen.

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN 3 CONTRACTUELE KINDERBEGELEIDERS KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van 3 kinderbegeleiders kinderopvang (deeltijds - contractueel - schaal IFIC cat. 200) goed.

      • DIENST PERSONEEL - AMBTSHALVE HERPLAATSING

        Goedgekeurd

        Er wordt een ambtshalve herplaatsing van een vast aangesteld statutair personeelslid in een functie van dezelfde rang toegepast.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN CONTRACTUELE CHEF-KOK

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een chef-kok (voltijds - contractueel - schaal IFIC cat. 14) goed.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN TWEE CONTRACTUELE KOKS

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van twee koks (voltijds - contractueel - schaal C1-C3) goed.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN CONTRACTUELE KEUKENMEDEWERKER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een keukenmedewerker (voltijds - contractueel - schaal IFIC cat. 5) goed.

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN DEELTIJDS LOGISTIEK ASSISTENT KINDEROPVANG IN CONTRACTUEEL VERBAND VANUIT DE WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling goed van een deeltijds contractueel logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) vanuit de werfreserve. 

      • DIENST PERSONEEL - AANSTELLING VAN EEN ADMINISTRATIEF MEDEWERKER IN CONTRACTUEEL VERBAND

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanstelling van een administratief medewerker (deeltijds - contractueel - schaal C1-C3) goed.

    • Sociale zaken

      • DIENST KINDEROPVANG - AANVRAAG UITBREIDING

        Goedgekeurd

        Aanvraag 11 IKT plaatsen

    • WZC

      • DIENST WZC-SAMENWERKINGSOVEREENKOMST LB RUMST I.H.K.V. NOODOPVANG

        Goedgekeurd

        Het Lokaal Bestuur Rumst doet een voorstel tot samenwerkingsovereenkomst voor het gebruik van de rustkamer van het Centrum Voor Dagverzorging van WZC Den Beuk voor kortdurende noodopvang bij rampen.

  • C-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - INGEKOMEN STUKKEN- MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert