De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.
Uitgaande facturen 2024
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 11/01/2024 tot 17/11/2024 voor een bedrag van € 1.203,01 goed en verrekent deze op het budget 2024.
Vastleggingen 2024
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 11/01/2024 tot 17/11/2024 voor een bedrag van € 31.612,24 goed en verrekent deze op het budget 2024.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2024
Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 11/01/2024 tot 17/11/2024 voor een bedrag van € 55.603,38 goed en verrekent deze op het budget 2024.
Invordering van onbetwiste en opeisbare niet-fiscale schuldvorderingen.
Het vast bureau keurt de aanstelling van 3 kinderbegeleiders kinderopvang (deeltijds - contractueel - schaal IFIC cat. 200) goed.
Er wordt een ambtshalve herplaatsing van een vast aangesteld statutair personeelslid in een functie van dezelfde rang toegepast.
Het vast bureau keurt de aanstelling van een chef-kok (voltijds - contractueel - schaal IFIC cat. 14) goed.
Het vast bureau keurt de aanstelling van twee koks (voltijds - contractueel - schaal C1-C3) goed.
Het vast bureau keurt de aanstelling van een keukenmedewerker (voltijds - contractueel - schaal IFIC cat. 5) goed.
Het vast bureau keurt de aanstelling goed van een deeltijds contractueel logistiek assistent kinderopvang (D1-D3) vanuit de werfreserve.
Het vast bureau keurt de aanstelling van een administratief medewerker (deeltijds - contractueel - schaal C1-C3) goed.
Aanvraag 11 IKT plaatsen
Het Lokaal Bestuur Rumst doet een voorstel tot samenwerkingsovereenkomst voor het gebruik van de rustkamer van het Centrum Voor Dagverzorging van WZC Den Beuk voor kortdurende noodopvang bij rampen.
Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert