Terug
Gepubliceerd op 09/02/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 07/02/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 30/01/2022 tot 06/02/2022 voor een bedrag van € 22.226,42 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 30/01/2022 tot 06/02/2022 voor een bedrag van € 214.098,00 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 30/01/2022 tot 06/02/2022 voor een bedrag van € 157.812,20 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 17 FEBRUARI 2022

        Goedgekeurd

        Het college en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 17 februari 2022 goed.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - AANSTELLING VAN POETSBEAMBTEN IN CONTRACTUEEL VERBAND VANUIT DE WERFRESERVE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt vanuit de werfreserve 5 contractuele poetsbeambten (E1-E3) zowel in voltijds als deeltijds verband aan. 

    • Financiën

      • DIENST GRONDGEBIEDZAKEN - INSTALLATIE VAN ZONNEPANELEN MET BURGERPARTICIPATIE - STROOMAFNAMEOVEREENKOMST EN OPSTALOVEREENKOMST MET ECOPOWER

        Goedgekeurd

        Het Vast bureau verzendt de stroomafnameovereenkomst en de opstalovereenkomst met Ecopower voor goedkeuring naar de OCMW-raad.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - KENNISNAME JAARVERSLAG WELZIJNSSCHAKEL

        Goedgekeurd

        Kennisname jaarverslag 2021 Welzijnsschakel.

  • C-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - WO - PROJECTVOORTSEL IFG

        Goedgekeurd

        De projectoproep van IBZ Veiligheid & Preventie voor steden en gemeenten inzake de strijd tegen intrafamiliaal geweld biedt de lokale besturen de mogelijkheid om extra in te zetten op deze problematiek op een supralokaal niveau. Vanuit de projectoproep wordt aan elk geselecteerd project een forfaitair bedrag van € 100.000 subsidie voorzien. Daarvan mag maximum 30 % aan personeelskosten worden besteed.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert