Terug
Gepubliceerd op 28/09/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 20/09/2021 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST VERZEKERINGEN - OPZEGGING POLISSEN OCMW DOOR BELFIUS - VERDERE AANPAK

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist over de verdere aanpak na de opzegging door Belfius Insurance van een aantal verzekeringspolissen van het OCMW.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2021

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2021
        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 12/09/2021 tot 19/09/2021 voor een bedrag van € 5.343,81 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2021

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2021

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 12/09/2021 tot 19/09/2021 voor een bedrag van € 10.680,24 goed en verrekent deze op het budget 2021.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2021

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2021

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 12/09/2021 tot 19/09/2021 voor een bedrag van € 588.248,47 goed en verrekent deze op het budget 2021.

    • WZC

      • DIENST WZC - OPRICHTING AFDELING NOEVEREN

        Goedgekeurd

        In het WZC Den Beuk wordt een nieuwe afdeling geopend: Afdeling Noeveren.

  • B-punt

    • WZC

      • DIENST KEUKEN – KENNISNAME ARREST HOF VAN BEROEP KEUKENVLOER

        Goedgekeurd

        Kennisname arrest Hof van Beroep inzake problematiek keukenvloer.

      • DIENST KEUKEN – HERSTELLING KEUKENVLOER.

        Goedgekeurd

        Herstelling keukenvloer centrale keuken van het OCMW.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert