De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Uitgaande facturen 2025
Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.
Vastleggingen 2025
Het vast bureau keurt volgende de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025
Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de buitengewone algemene vergadering van IGEAN dienstverlening op 17 december 2025 en verzendt deze naar de OCMW-raad.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de buitengewone algemene vergadering van IGEAN milieu en veiligheid op 17 december 2025 en verzendt deze naar de OCMW-raad.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de buitengewone algemene vergadering van Creat Services dv van 16 deember 2025 en zendt dit punt naar de OCMW-raad.
Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de algemene vergadering van C-smart op 24 december 2025 en verzendt deze naar de OCMW-raad ter goedkeuring
Toetreding tot het raamcontract telecommunicatiediensten (Agenschap facilitair bedrijf Vlaamse overheid) perceel 1 - Vaste telefonie/datacommunicatie en marketingnummers.
Kennis te nemen van de offerte NE-25-013111-V1 d.d. 29.11.2025 van Equans voor het vervangen van de beschadigde onderdelen van de hoogspanningscabine van De Beuk houdende een bedrag van 22.585,11 € BTW excl. of 27.315,88 € BTW incl., deze goed te keuren en Equans de opdracht te geven de werken bij hoogdringendheid uit te voeren.
De kosten te verrekenen op TDU -- MJP000920 -- Onderhoud & herstellingen (schilderwerken, sanitair, ...)/Rusthuizen/Algemeen UITGEVOERD DOOR DERDEN -
ARK: 6103010 -- Beleidsdomein: 07 Zorg -- Beleidsveld: 0953 Woon- en zorgcentra -- Beleidsitem: 00 Algemeen
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert