Terug
Gepubliceerd op 17/01/2023

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 09/01/2023 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2023

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2023

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 01/01/2023 tot 04/01/2022 voor een bedrag van € 157,29 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2023

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2023

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 01/01/2023 tot 04/01/2022 voor een bedrag van € 3.615,29 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2023

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2023

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 01/01/2023 tot 04/01/2022 voor een bedrag van € 100,00 goed en verrekent deze op het budget 2023.

      • DIENST FINANCIEN - BESTELLINGEN VOOR VERZENDING NAAR RAAD VOOR GOEDKEURING

        Goedgekeurd

        Bestellingen die goedkeuring van de raad vergen.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de mededelingen

      • DIENST SECRETARIAAT - AGENDA RAAD VOOR MAATSCHAPPELIJK WELZIJN VAN 19 JANUARI 2023

        Goedgekeurd

        Het college en de voorzitter van de OCMW-raad keuren de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 19 januari 2023 goed.

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING RECHTSPOSITIEREGELING PERSONEEL WZC, STRIJKERIJ EN KINDERDAGVERBLIJF

        Goedgekeurd

        Goedkeuring wijziging rechtspositieregeling personeel wzc, strijkerij en kinderdagverblijf.

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST - UITZONDERLIJKE PRIJSSTIJGING DIVERSEY

        Goedgekeurd

        Enig artikel : de  uitzonderlijke prijsstijging van 13,5% toe te staan vanaf januari 2023 tot 30/04/2023, einde van de huidige overheidsopdracht, en de overheidsopdracht opnieuw op te starten, en de gemeenteraad van januari de last-en gunningsvoorwaarden voor een nieuw bestek te laten goedkeuren.

        OF

        Enig artikel: de uitzonderlijke prijsstijging van 13,5 % niet toe te staan en de RMW van januari de last-en gunningsvoorwaarden voor een nieuw bestek te laten goedkeuren.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert