Terug
Gepubliceerd op 09/08/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 08/08/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 28/07/2022 tot 03/08/2022 voor een bedrag van € 152.200,30 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 28/07/2022 tot 03/08/2022 voor een bedrag van € 1.270.939,07 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 28/07/2022 tot 03/08/2022 voor een bedrag van € 1.385.693,13 goed en verrekent deze op het budget 2022.

  • B-punt

    • Secretariaat

      • ALGEMEEN BESTUUR - AFSPRAKENNOTA CBS - BOOMAT

        Goedgekeurd

        Tussen het vast bureau en het BOOMAT wordt een afsprakennota afgesloten. 

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING PERSONEELSFORMATIE

        Goedgekeurd

        Aanpassing personeelsformatie Dienst Kinderopvang.

    • ICT

      • DIENST ICT - AANKOOP LICENTIES PDQ DEPLOY + INVENTORY

        Goedgekeurd

        In het kader van de migratie van Microsoft office 2013 naar Microsoft office 365 en de uitrol van 80 extra laptops is het opportuun om hiervoor een installatie/beheer/inventaris software te gebruiken. Vermits het aantal laptops in de organisatie hiermee enorm stijgt en er in het verleden geen aandacht is gegeven aan pc- en laptopbeheer is het zeer wenselijk om hiervoor een software in gebruik te nemen. De software PDQ deploy + inventory kan onze noden vervullen.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST - SAMENWERKINGSOVEREENKOMST VLOTTER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de samenwerkingsovereenkomst met Vlotter in het kader van tewerkstelling goed en verwijst deze door naar de OCMW-raad ter kennisname. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert