De gemeenteraad heeft in zitting van 28/03/2019 het belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken gestemd voor een periode aanvang nemend op 28/03/2019 en eindigend op 31/12/2019.
De gemeenteraad heeft in zitting van 19/12/2019 het belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken gestemd voor een periode aanvang nemend op 01/01/2020 en eindigend op 31/12/2026.
De gemeenteraad heeft in zitting van 25/02/2021 het belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken gestemd voor een periode aanvang nemend op 01/03/2021 en eindigend op 31/12/2026.
De gemeenteraad heeft in zitting van 18/01/2024 het belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken gestemd voor een periode aanvang nemend op 15/01/2024 en eindigend op 31/12/2026.
De gemeenteraad heeft in zitting van 23/05/2024 beslist het op 18/01/2024 gestemde belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken op te heffen en een gewijzigd belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken te stemmen aanvang nemend op 26/05/2024 en eindigend op 31/12/2026.
De gemeenteraad beslist om het bestaande belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken op te heffen en dit te implementeren met gewijzigde tarieven in het retributiereglement op administratieve prestaties en administratieve stukken.
De gemeenteraad beslist om het bestaande belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken op te heffen en dit te implementeren met gewijzigde tarieven in het retributiereglement op administratieve prestaties en administratieve stukken.
Financiële weerslag van toepassing: NEEN
Visum van toepassing: NEEN
- Het Decreet over het Lokaal Bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen, inzonderheid artikel 40 betreffende de bevoegdheden van de gemeenteraad.
- Het Decreet over het Lokaal Bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen, inzonderheid artikels 326 tot en met 335 betreffende het bestuurlijke toezicht
- De wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen
- Het Bestuursdecreet van 7 december 2018, hoofdstuk 3 – Toegang tot bestuursdocumenten, art. II.26 tot en met II.51
- wet van 18 juni 2018 houdende diverse bepalingen inzake burgerlijk recht
- omzendbrief van 18 juli 2018
- Besluit van de Vlaamse Regering tot codificatie van de decreten betreffende het Vlaams Woonbeleid van 17 juli 2020
- Vlaamse Codex wonen van 2021 (inzonderheid boek 3 en artikel 3.2)
- Besluit van de Vlaamse Regering tot uitvoering van de Vlaamse Codex Wonen van 2021
Enig artikel: De gemeenteraad beslist om het bestaande belastingreglement op de afgifte van administratieve stukken op te heffen en dit te implementeren met gewijzigde tarieven in het retributiereglement op administratieve prestaties en administratieve stukken.