De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
Goedkeuring verslag vergadering
Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.
Uitgaande facturen 2025
Het vast bureau keurt de uitgaande facturen goed en verrekent deze op het budget 2025.
Vastleggingen 2025
Het vast bureau keurt de bestellingen goed en verrekent deze op het budget 2025.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2025
Het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken goed en verrekent deze op het budget 2025.
Het vast bureau verwijst de aanduiding van een vertegenwoordiger en plaatsvervangend vertegenwoordiger voor de (bijzondere) algemene vergadering van Cipal dv door naar de OCMW-raad.
aanduiding van een kandidaat-lid voor de raad van bestuur en een raadgevende stem van Vlotter.
Aanduiding van een kandidaat-lid voor de raad van bestuur voor Igean dienstverlening.
Aanduiding van een kandidaat-lid voor de raad van bestuur voor Igean milieu en veiligheid.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de buitengewone algemene vergadering van Creat Services dv van 25 maart 2025 en zendt dit punt naar de gemeenteraad.
Het vast bureau keurt de agenda van de buitengewone algemene vergadering van IGEAN M&V op 12 maart 2025 goed verzendt deze ter kennisname naar de gemeenteraad.
Het vast bureau keurt de agenda van de algemene vergadering van IGEAN dienstverlening op 12 maart 2025 goed en verzendt deze ter kennisname naar de gemeenteraad.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de buitengewone algemene vergadering van Vlotter op 14 maart 2025 en verzendt dit agendapunt naar de OCMW-raad ter goedkeuring.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda van de algemene vergadering van Cipal op 27 maart 2025.
Het VAB gaat akkoord met het kwaliteitshandboek van de GAW en stuurt deze door naar de RMW ter goedkeuring.
Het VAB gaat akkoord met het kwaliteitshandboek van de CVD en stuurt deze door naar de RMW ter goedkeuring.
Omwille van veranderde regelgeving en administratieve inspectie dienen de opnameovereenkomst en afsprakennota van het woonzorgcentrum en centrum voor kortverblijf aangepast te worden.
Omwille van veranderde regelgeving dienen de opnameovereenkomst en afsprakennota van de Groep van Assistentie Woningen aangepast te worden.
Omwille van veranderde regelgeving dienen de opnameovereenkomst en afsprakennota van het Centrum Voor Dagverzorging aangepast te worden.
Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.
Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid.
De voorzitter van het vast bureau,
Jeroen Baert