Terug
Gepubliceerd op 01/02/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 24/01/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

      • DIENST SECRETARIAAT - INGEKOMEN STUKKEN - MEDEDELINGEN

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de ingekomen stukken.

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - BESLISSINGEN DAGELIJKS BESTUUR VAN DE ALGEMEEN DIRECTEUR IN HET KADER VAN HET PERSONEELSBEHEER

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 16/01/2022 tot 23/01/2022 voor een bedrag van € nihil goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 16/01/2022 tot 23/01/2022 voor een bedrag van € 20.950,68 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 16/01/2022 tot 23/01/2022 voor een bedrag van € 14.230,83 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • AANKOOPDIENST VOOR ECONOMAAT - AANKOOP HANDSCHOENEN

        Goedgekeurd

        Het Economaat wenst ineens een pallet  nitril handschoenen M aan te kopen voor het WZC.

      • AANKOOPDIENST VOOR WZC - AANKOOP FFP2-MASKERS

        Goedgekeurd

        Het WZC wenst 10.000 stuks ffp2-maskers aan te kopen.

  • B-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN DIRECTEUR WOONZORGCENTRUM EN VASTLEGGING EXAMENDATA

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie en de examendata voor het examen van directeur woonzorgcentrum vast.

    • Sociale zaken

      • SOCIALE DIENST – SAMENWERKING MET CAW BOOM-MECHELEN-LIER PROJECT 'HOUSING FIRST'

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat in op het begeleidingsaanbod van CAW Boom-Mechelen-Lier i.h.k.v. ‘Housing First’ en stelt hiervoor (minimaal) 1 wooneenheid ter beschikking.

      • SOCIALE DIENST – GOEDKEURING TRAJECT 'ONTMOETING EN LEREN' BEGELEID DOOR LUDO ISM VLOTTER (GBO)

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat in op het begeleidingsaanbod van LUDO (voorstel ingediend door Vlotter).

      • SOCIALE DIENST - SAMENWERKING LIGO CURSUS "VEILIG EN GOED OP WEG MET DE FIETS!"

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat in op het cursus "Veilig en goed op weg met de fiets!" georganisseerd door LIGO, Centrum voor Basiseducatie regio Mechelen.

    • Facility

      • DIENST FACILITY - GOEDKEURING AVONDOPENING STRIJKERIJ

        Goedgekeurd

        Avondopening strijkerij tot 19u

  • C-punt

    • Personeelsaangelegenheden

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - OPENVERKLARING VAN EEN FUNCTIE VAN DIRECTEUR WOONZORGCENTRUM IN STATUTAIR VERBAND BIJ WIJZE VAN AANWERVING EN VASTSTELLEN VAN EEN WERFRESERVE VOOR DE DUUR VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau verklaart de functie van directeur woonzorgcentrum (A4a - A4b) in voltijds statutair verband open bij wijze van aanwerving en een stelt een werfreserve voor de duur van 1 jaar vast.

      • DIENST PERSONEELSAANGELEGENHEDEN - INVOERING IFIC

        Goedgekeurd

        Invoering ific in het wzc: praktische uitwerking. 

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert