Terug
Gepubliceerd op 21/11/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 14/11/2022 - 16:00 collegezaal

De burgemeester brengt, ingevolge artikel 285§1 van het decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017, ter kennis van het publiek dat het vast bureau onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten worden gepubliceerd op de website van de gemeente en conform artikel 330 van het decreet over het lokaal bestuur gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.

  • A-punt

    • Secretariaat

      • DIENST SECRETARIAAT - GOEDKEURING VERSLAG VORIGE VERGADERING

        Goedgekeurd

        Goedkeuring verslag vergadering

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - CONSOLIDATIE ARBEIDSONGEVAL

        Goedgekeurd

        Het vast bureau neemt kennis van consolidatie arbeidsongeval van betrokkene

    • Financiën

      • DIENST FINANCIEN - UITGAANDE FACTUREN 2022

        Goedgekeurd

        Uitgaande facturen 2022

        Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 03/11/2022 tot 09/11/2022 voor een bedrag van € 27.114,97 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - VASTLEGGINGEN 2022

        Goedgekeurd

        Vastleggingen 2022

        Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 03/11/2022 tot 09/11/2022 voor een bedrag van € 79.683,31 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INKOMENDE FACTUREN EN ANDERE UITGAVENSTUKKEN 2022

        Goedgekeurd

        Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022

        Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 03/11/2022 tot 09/11/2022 voor een bedrag van € 210.907,79 goed en verrekent deze op het budget 2022.

      • DIENST FINANCIEN - INVORDERING VAN ONBETWISTE EN OPEISBARE NIET-FISCALE SCHULDVORDERINGEN

        Goedgekeurd

         INVORDERING VAN ONBETWISTE EN OPEISBARE NIET FISCALE SCHULDVORDERINGEN

  • B-punt

    • Personeel

      • DIENST PERSONEEL - WIJZIGING RECHTSPOSITIEREGELING PERSONEEL OCMW, WZC, STRIJKERIJ EN KINDERDAGVERBLIJF

        Goedgekeurd

        Goedkeuring wijziging rechtspositieregeling personeel OCMW, WZC, strijkerij en kinderdagverblijf.

      • DIENST PERSONEEL - ACTIEPLAN NAV RISICO ANALYSE KINDERDAGVERBLIJF

        Verdaagd

        Verdaagd.

      • DIENST PERSONEEL - VERZOEK OM ONTSLAG VAN EEN ZORGKUNDIGE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau kennis neemt van het verzoek om ontslag van een zorgkundige van het wzc.

      • DIENST PERSONEEL - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN DIENSTHOOFD ONTHAAL EN ADMINISTRATIE

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van diensthoofd onthaal en administratie vast.

      • DIENST PERSONEEL - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN DIENSTHOOFD KINDEROPVANG

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van diensthoofd kinderopvang vast.

      • DIENST PERSONEEL - OPENVERKLARING VAN EEN FUNCTIE VAN BEGELEIDER KINDEROPVANG IN CONTRACTUEEL VERBAND BIJ WIJZE VAN AANWERVING EN VASTSTELLING VAN EEN WERFRESERVE VOOR DE DUUR VAN 1 JAAR

        Goedgekeurd

        Het vast bureau beslist om een functie van begeleider kinderopvang (deeltijds 4/5de) (contractueel) (niveau IFIC cat. 200) open te verklaren bij wijze van aanwerving en om een werfreserve voor de duur van 1 jaar vast te stellen.

      • DIENST PERSONEEL - VASTSTELLING SELECTIECOMMISSIE VOOR DE FUNCTIE VAN BEGELEIDER KINDEROPVANG EN VASTSTELLING VAN DE EXAMENDATUM

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de selectiecommissie voor het examen van begeleider kinderopvang vast en legt de examendatum vast.

    • Financiën

      • AANKOOPDIENST-UITBREIDING KDV - NIET GUNNING

        Goedgekeurd

        Uitbreiding kinderdagverblijf, gunning opdracht.

Conform de bepalingen met betrekking tot de toegang tot bestuursdocumenten (openbaarheid van bestuur) in het Bestuursdecreet van 7 december 2018 kan er inzage gevraagd worden.

Conform artikel 287 en 332 van het decreet over het lokaal bestuur kan men tegen bovenstaande besluiten binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen bij de toezichthoudende overheid. 

 

De voorzitter van het vast bureau,

 

 

Jeroen Baert