Mon 19/12/2022 - 16:00 collegezaal
Goedkeuring verslag vergadering
Het vast bureau neemt kennis van de beslissingen dagelijks bestuur van de algemeen directeur bij delegatie door de raad.
Uitgaande facturen 2022
Het vast bureau keurt volgende uitgaande facturen voor de periode van 08/12/2022 tot 14/12/2022 voor een bedrag van € 35.201,97 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Vastleggingen 2022
Het vast bureau keurt volgende bestellingen voor de periode van 08/12/2022 tot 14/12/2022 voor een bedrag van € 43.672,85 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Inkomende facturen en andere uitgavenstukken 2022
Enig artikel: het vast bureau keurt de te betalen facturen en andere uitgavenstukken voor de periode van 08/12/2022 tot 14/12/2022 voor een bedrag van € 87.656,49 goed en verrekent deze op het budget 2022.
Het vast bureau keurt de aanstelling van een deeltijds begeleider kinderopvang KDV (IFIC cat. 200) in contractueel verband goed en stelt de werfreserve vast.
Aanvulling kledij voor het woonzorgcentrum
Verdaagd.
Beslissing tot aankoop van een friteuse ten bedrage van 14.427,00 € incl BTW (conform de offerte) bij de firma Sabemaf, Avenue Léonard de Vinci 13, B-1300 Wavre
Het oproepsysteem voor de beloproepen van de assistentiewoningen in Brandpunt is geplaatst door de firma Essec. De oproepen doorgeven aan de verpleegposten gaat via Shortcall van de firma Shortcut-it. Bij het missen van een oproep moet er met 2 partijen gekeken worden waar de oorzaak ligt. Vandaar de vraag om ook voor de doorschakeling van de oproepen te kiezen voor de oplossing van Essec.